Jump to content

The Godfather: is het wat?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey!

Ik ben van plan om The Godfather te kopen, maar ik wil graag weten of het wat is. De graphics zien er goed uit, en van wat ik heb gelezen begrijp ik dat de missies ook wel leuk zijn, maar dat het overnemen van zaken een beetje saai wordt.

Maar wat zijn jullie persoonlijke meningen of het spel?

Geplaatst:

Allereerst is het niet helemaal gebasseerd op de films maar gaat het er wel over. je kan ook een introfilmpje bekijken waarin je vader vermoord word. Daarna kan je een eigen mannetje maken en eigen kleding geven maar daar heb je wel veel geld voor nodig. Na enkele missies krijg je in je video archief wat filmpjes en je moet filmrollen verzakmelen als je ze allemaal wilt bekijken.

het doel in de game is eigenlijk om van een nutteloze straatjongen die in problemen verzeild is geraakt tot de ultieme machtige don uittegroeien.

Ik heb er veel plezier meegehad en ik raad de game je zeker aan.

Geplaatst:

Ik heb ook gelezen dat het eigenlijk vooral draait om de zaken van andere familie's over te nemen, wordt dit ook echt saai na een tijdje? Of is het gewoon telkens net even iets anders, of nog steeds heel erg leuk? Want daar zit ik eigenlijk mee, of je het hele spel door hetzelfde moet doen... :?

Geplaatst:
Ik heb ook gelezen dat het eigenlijk vooral draait om de zaken van andere familie's over te nemen, wordt dit ook echt saai na een tijdje? Of is het gewoon telkens net even iets anders, of nog steeds heel erg leuk? Want daar zit ik eigenlijk mee, of je het hele spel door hetzelfde moet doen... :?

Ik vind het nogal saai worden, ik vind het saai worden omdat het op den duur hartstikke eentonig word. De missies vind ik vooral eentonig worden, maar al met al is het toch leuk om te spelen. Minpunt van de missies is dat je meestal een pokke-eind moet rijden. Maar na de storyline heb je 50% van de missies uitgespeeld als het goed is heb je dan elke hoofdkwatier onder je hoede, dan rest er nog zo'n 50%. Die zijn voor het veroveren van alle winkels. Je kan rustig stellen, dat je hier moe van word en dat je het wel snel welletjes vind. Dit word waarschijnlijk bedoeld met de zaken van andere families's overnemen.

Al met al is het eentonig vind ik, maar goed. Dat verschilt weer per speler.

Geplaatst:

Mag ik hier uit op maken dat het helemaal niet zo verschillend is, en dat je eigenlijk gewoon iedereen dood moet maken, bedreigen?

Op zich lijkt me dat geen probleem, meestal ben ik dan helemaal in m'n element. :D Maar als alles hetzelfde is, lijkt het me wat minder. Ik bedoel, ik heb er geen problemen mee om een clubeigenaar af te ranselen, maar een stuk of dertig wordt wat minder. ;)

Geplaatst:

Daar heb je wel gelijk in,maar de gameplay is goed en je kunt gaafe dingen doen bij the godfather dus ik zeg als je het wil kopen doe het dan want de game vind ik eigelijk wel zalig ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...