Cool Hand Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Nadat Activision bekend had gemaakt dat Call of Duty 3 alleen maar naar de next-gen. consoles zou gaan werd de PC-aanhang van de superhit razend. De pijn werd iets verzacht toen er naar buiten kwam dat het geen directe opvolger van Call of Duty 2 zou zijn. Maar afgelopen week is er naar buiten gekomen dat Infinity ward, de maker van de Call of Duty spellen, bezig is met een nieuwe Call of Duty spel voor op de PC! Dus Pc'ers, wees niet getreurd. Het komt! Het zijn nog geruchten maar het is nagenoeg zeker dat het klopt. Over het spel zelf is nog niets bekend behalve dat het in de maak is! Bron: FutureGaming.nl _ Gelukkig zeg! Ben blij dat het waarschijnlijk toch op de PC komt! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 OH MY GOD!! Als er dan ook een nieuwe Multi-Player komt!! Nieuwe Maps, echt dit is een droom die uitkomt. Ik kan niet wachten, ik hoop wel dat de missies veel moeilijker worden. Dit keer was moeilijkste graad nog niet eens echt moeilijk. Ahh je hebt mij dag blijgemaakt!! Reageren
Ikkes Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Nadat Activision bekend had gemaakt dat Call of Duty 3 alleen maar naar de next-gen. consoles zou gaan werd de PC-aanhang van de superhit razend. De pijn werd iets verzacht toen er naar buiten kwam dat het geen directe opvolger van Call of Duty 2 zou zijn. Maar afgelopen week is er naar buiten gekomen dat Infinity ward, de maker van de Call of Duty spellen, bezig is met een nieuwe Call of Duty spel voor op de PC! Dus Pc'ers, wees niet getreurd. Het komt!Het zijn nog geruchten maar het is nagenoeg zeker dat het klopt. Over het spel zelf is nog niets bekend behalve dat het in de maak is! Bron: FutureGaming.nl _ Gelukkig zeg! Ben blij dat het waarschijnlijk toch op de PC komt! Hé, daar staan mijn rechten op . Maar even serieus, Ik ben er best blij mee dat er toch nog een COD naar de PC komt. Ik was al bang dat ik een dure console moest gaan kopen(wat is overigens toch wel ga doen ) . Ik ben erg benieuwd naar de eerste screens er van en iets meer info. Ik kan niet wachten . Bewerkt: 20 augustus 2006 door Ikkes Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit kan niet Dit kan niet. Of toch wel dit is een super bericht. ontopic: het is een stuk beter dat hij weer op de pc komt. En pleas nieuwe multiplayer optie. Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Weetje het zeker? Ik dacht dat Call of Duty 3 op de Xbox 360, PS3, WII uit zou komen, en Call of Duty 4 op de pc. Maar als het zo zou zijn word het zeker weer veel plezier Wesley, Big Bear, Koos, Gizmo, Wauzie, ik hoop echt dat hij op de PC uitkomt, wat ik erover gelezen en bekeken heb word hij nog een stuk beter dan CoD 2, en dan als je dan ziet hoeveel fun we daar hebben, moet je eens zien hoe het in CoD 3 word, grafisch ziet het er tot nu toe ook top uit, er zijn een paar kleine nieuwe gameplay dingen geintroduceerd. Ik zit te smachten voor meer info. [Mooi screentje] Bewerkt: 20 augustus 2006 door Typhoon Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Alleen jammer dat het zich lleen in Frankrijk afspeelt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ja inderdaad jammer, kijk ik vond de "Afrika Korps" missies niet daverend, maar de missies van de Russen. Jongens, als ik een Missie met de Russen speelt, geniet ik met volle teugen, echt dat is het beste wat me kan overkomen. Altijd dat geschreeuw van "For Mother Russia", en dan zit ik echt mee te schreeuwn, echt ik vind dat zulke ontiegelijk vette Missies, zoals de training, de missie daarna, dat je dat gebouw opblaast, komen al die russen uit de gebouwen, allemaal "Russia" en "For our Motherland". Die Russen vochten ergens voor, die Amerikanen alleen maar voor hun roem, wie waren het eerst in Berlijn de Russen. Echt dit vind ik dan echt een groot minpunt. De missies in Frankrijk zijn ook wel leuk. Ik hoop weer op een missie in de Ardennen, zoals "Hill 24". Ook hoop ik zo graag dat er weer een MP komt, dan heb ik CoD 3 MP, en CoD 2 MP, en CoD 1 MP Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik hoop dat er weer een missie is in caen wanneer je in dat huis zit en die tank het helemaal kapot schiet dat was gaaf. Big-Bear ik ben het met je eens over de Russen die vochten coor hun land en niet voor de Roem. For Mother Russia. Reageren
Bronko Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 hallelujaaa echt vet dat ie dan op de pc komt, k'vind cod2 MP al vet kan nie wachte tot cod3 uit is. alleen maar hopen dat ie wel vernieuwend genoeg is met goede multiplayer maar dat zal wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.