Cencicodis Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Hey iedereen ik heb deze screenshots op een site gevonden het ziet er wel cool uit hoor! is het wel echt? ik twijfel Cool hé Cencicodis Bewerkt: 19 augustus 2006 door Cencicodis Reageren
VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit was al lang bekend en bovendien is het warez omdat Rockstar gevraagd heeft om de screens terug te verwijderen . Dit is een ingescande screen van de Australische GamePro. Als iedereen dingen gaat inscannen zullen er weinig zijn die de GamePro nog gaan kopen, als je ze toch gratis vind op het Internet. Het is inderdaad een 'echte screen'. Reageren
mattiejj Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 nog misschien een klein vraagje valt mijn Sig ook onder warez of is die legaal Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Die kun je denk ik wel houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.