Milanjans (gast) Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 als je alleen nog maar LS hebt en je gaat over dat gebouwtje klimmen van die gast, krijg je als je met bv een dodo naar SF vliegt straaljagers achter je aan. denk je dat je daar ook in kan in de loop van het spel?????? milan Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 volgens mij zijn dat geen straaljager maar spitfire's en ik hoop dat je verder in het spel daar ook in kan vliegen Reageren
Zoltrix Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Waarschijnlijk zal je er ooit wel in kunnen vliegen. Je kon toch ook in Vice City met die legerheli vliegen dus zal het hier ook wel gaan, hoop ik. Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Elk voertuig dat beweegt kan je besturen... Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 owkeej als dat zo is is het wel heel fijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.