Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Hallo, En welkom in het Stemtopic. Hier breng je de stemmen uit voor de Model of the Week deelnames. je kunt de Deelnames hier vinden: Model of the Week Topic Je kopieert het volgende lijstje: [b]Nummer 1:[/b] [b]Nummer 2:[/b] [b]Nummer 3:[/b] Wie jij het beste vind, staat natuurlijk op nummer 2. Natuurlijk zet je er ook een reden bij WAAROM. Het liefst ook voor elke persoon. Dus gewoon een normale rate, met wat kritiek en dergelijke. Mvg, BB Bewerkt: 20 augustus 2006 door Big-Bear Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Yay! ik ben de eerste Nummer 1:Andijvie Nummer 2:BB Nummer 3: / Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 1. Gizmo - geweldig design man. Dat is pas een echt huis . Mooie details, alles perfect. 2. Big Bear - tja, ik vind het echt top gedaan. Het is niet lastig maar het gaat uiteraard om het eind resultaat. 3. Andijvie - hoe komt het dat ik jou nooit eerder heb zien posten? Je models zijn goed man, blijf zo doorgaan en het komt helemaal goed ! Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Nummer 1: ~Gizmo~: Heel mooi gemaakt, er zit een goed model in. Nummer 2: Big-Bear: Goed gemaakt, een hele goeie steeg. Het maakt het echt mooi met die trappen Nummer 3: Andijvie: Mooi gebouw, daar niet van, maar het is een beetje 1-kleurig. Werk daar aan. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Donwell Reageren
Backsmash Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 1: bb vind ik gewoon de mooiste met meeste detail 2: gizmo niet veel op aan te merken, maar net iets minder dan bb 3: geen want die van andijvie kan ik niet zien. Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Oe, deze is zeer moeilijk . 1)Big Bear: Deze heeft naar mijn gevoel het meeste detail. 2)Andijvie: Zeer mooie model, erg goed afgewerkt. 3)Gizmo: Ik heb zo een gevoel dat die dakpannen niet 'kloppen' , vandaar deze.. Succes iedereen . Greetz Reageren
BeeswaX Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Nummer 1:andijvie Nummer 2:big bear Nummer 3:gizmo dat gebouw van andijve is wel cool i like the style die van big bear is ook wle vet maar die van gizmo is ook wel goed maar niet echt mijn smaak dus andijvie wint het voor mij Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Het staat nu op 2 - 2 - 2, zouden er eventueel meerdere mensen willen stemmen om de winnaar bekend te maken? Reageren
Zim Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Nummer 1:Gizmo - Erg mooi ! Nummer 2: Andijvie - Wel leuk gedaan, en ik vind de stijl ook wel mooi... Nummer 3: Big-Bear - Ik vind het niet zo mooi, sorry. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 1. Big Bear 2. ~>GizmO<~ 3. Andijvie Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Nummer 1: Big-Bear Nummer 2: Andijvie Nummer 3: Gizmo - Bear dit is echt een geweldig stuk moddeling werk van je. Het is nog maar een clay render en toch ademt het al een duistere sfeer uit. Gebruik dit model voor Mafia Stories, deze kwaliteit is hard nodig! - Andijvie, ik ken jou nog niet, maar je model ziet er goed uit. Je hebt een leuk thema gebruikt voor je gebouw. Een groot minpunt is dat je gebouw naar mijn mening veels te klein is, en dan bedoel ik vooral in de lengte. Het lijkt meer de vorm van een klein treinstation te hebben met slechts één perron. - Gizmo net als de twee voorgaande kandidaten ziet jou model er ook goed uit. Het was een moeilijke keuze wie ik op nummer twee zou zetten, jij of andijvie, vooral omdat jij als enige je gebouw wel getextuurd hebt wat natuurlijk meer werk is. Toch moet ik op mijn gevoel afgaan, en daarbij sprak jou gebouw me net iets minder aan dan de andere twee. Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Nummer 1:Gizmo, mooie details en textures. Nummer 2:Andijvie, ik heb je nog niet eerder hier gezien maar ik ben vanaf de eerste dag verliefd op jouw models. Nummer 3:Big-Bear, die huizen zijn ook mooi, maar toch nog net niet zo mooi als die van je tegenstanders. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Zouden er meer mensen willen stemmen, om de uitslag definitief te maken Reageren
Svenie Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 1) ~>GizmO<~ 2) Big-Bear 3) Andijvie Veel succes nog. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 1: BB 2: andijve 3: gizmo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.