Toni Caprioni Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Nummer 1:Gizmo Nummer 2:Andijvie Nummer 3:Big Bear Reageren
Blastov Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 1. B.B. 2. Andijvie 3. Gizmo Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Nog een paar stemmen als het kan, het gaat momenteel tussen mij en Gizmo. Dus mensen die niet gestemd hebben, stemmen om de uitslag definitief te maken, en om een nieuwe Challenge te beginnen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 We kunnen toch ook gewoon een gedeelde eerste plek maken. Ik wil beginnen aan de nieuwe challenge. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Goed idee van Gizmo. Nus stemmen de mensen dus omdat er iemand moet winnen. Niet omdat ze echt willen stemmen en waarschijnlijk zal er soort van vriendjespolitiek ontstaan. Ik ga met Gizmo's voorstel mee . Reageren
-Roy- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik ga ook mee. En als het een makkelijk onderwerp is, zal ik misschien ook mee doen! Reageren
Schno009 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) 1. B-B 2. Gizmo 3. Andijvie Big bears model is gewoon geweldig, dit ademt realiteit uit De rest: ook goed gemaakt, maar de scene erom heen mist nog wat, die van jullie missen de sfeer Ik denk dat ik de volgende ook mee ga doen Bewerkt: 25 augustus 2006 door schno009 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Goed idee van Gizmo.Nus stemmen de mensen dus omdat er iemand moet winnen. Niet omdat ze echt willen stemmen en waarschijnlijk zal er soort van vriendjespolitiek ontstaan. Ik ga met Gizmo's voorstel mee . Wel mee doen he volgende keer? 3 mensen is leuk, maar meer is altijd leuker. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ofzo?! =D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Als ik de stem meetel van Schno heb ik gewonnen, en kan ik een nieuwe Challenge beginnen. Aan de andere kant denk ik van, dat Idee van Jorge is ook wel aardig, maar dat zou dan alleen van toepas komen als het gelijk bleeft Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Als ik de stem meetel van Schno heb ik gewonnen, en kan ik een nieuwe Challenge beginnen. Aan de andere kant denk ik van, dat Idee van Jorge is ook wel aardig, maar dat zou dan alleen van toepas komen als het gelijk bleeft *Kuch* mijn idee *Kuch* We kunnen toch ook gewoon een gedeelde eerste plek maken.Ik wil beginnen aan de nieuwe challenge. Goed idee van Gizmo.Nus stemmen de mensen dus omdat er iemand moet winnen. Niet omdat ze echt willen stemmen en waarschijnlijk zal er soort van vriendjespolitiek ontstaan. Ik ga met Gizmo's voorstel mee *Kuch* Ik hoop dat het een leuk onderwerp word waar veel mensen mee aan kunnen doen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Oeps ik heb wat in het verkeerde Topic gepost Bewerkt: 26 augustus 2006 door Big-Bear Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Mensen, de 2e inzendignen voor de 2e ronden zijn binnen, dus er kan gestemd worden (check het topic voor de renders) Reageren
burpicane Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 het is mischien beetje offtopic maar maar 2 inzendingen doe ik is een keer mee zodat er wat te stemmen valt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.