Jump to content

Wat is de beste virusscan op de markt?

Recommended Posts

Geplaatst:

avast krijg je als trialer en dan betaal je een keer dan niet meer zoverr ik weet geen verloop datum staan

dat lijkt me dat je hem niet hoeft teverlengen :)

Geplaatst:

ok mooi... en hoe zit dat met panda titanium? of g-data? of normann? want bij norton moet je op een bepaald moment je abbenement verlengen.

Geplaatst: (bewerkt)

volgenmijn i hetbij panda een verloop datum op en moet je verlengen n de rest weet ik niet

Bewerkt: door killerfragger
Geplaatst:

Voor normale virusscanners die elke dag ge-update worden moet je gewoon betalen of je het nou wil of niet. Kom dan niet met een excuus ik heb een gratis virusscanner, want vaak worden die niet goed ge-upgrade en meestal zijn dat ook standaard pakketen die vaak mis slaan wat betreft een virus alermering. Zelf betaal ik ook voor een virus-scan namelijk NOD32. Het kost mij maar zo'n kleine 30 á 40 euro in het jaar om constant beveiligd te zijn. Er zit helaas niet meer dan een virusscan in, maar de virusscan is zeer krachtig en gebruikt weinig CPU-vermogen dus je kan makkelijk de scanner aanzet als je gaat gamen. De virusen worden vaak nog voordat ze bekend zijn ontdekt, en bijna alles wat in en uit gaat via je internetbrowser/mail-programma word gescanned en gescheckt. Ik vind dit zelf gewoon een top-programma, want ook zelfs ik krijg gewoon wel eens een melding. En dan verwijdert hij het keurig en dan is er geen probleem meer. Kijk voor meer informatie over Nod32 op 'hun site'.

---

Dat was mijn eigen mening en veel bladen zeggen hetzelfde vandaar ook mijn keuze, maar mijn mening komt wel van mijzelf. Ik zal dan nog even de vragen beantwoordend die je stelde. G-Data moet je volgens mij wel verlengen het is best een goede scanner, maar verwacht niet super goede prestatie's. Norman moet je ook verlengen en verwacht goede prestatie's. Panda ken ik niet, maar ik heb even voor je gekeken en je moet inderdaad verlengen. Norton zoun ik absoluut niet gebruiken, teveel Cpu-gebruik en teveel missers op een aantal virusen. Mijn mening staat vast en je moet dan ook gewoon betalen voor een up-date, want zonder dat ben je meestal niet goed beveiligd. Ik raad je ook aan om te kijken naar: Spyware-scan, Firewall. Nou ik wens je veel succes met de aanschaf van je virusscanner! :cya:

Geplaatst:
Voor normale virusscanners die elke dag ge-update worden moet je gewoon betalen of je het nou wil of niet. Kom dan niet met een excuus ik heb een gratis virusscanner, want vaak worden die niet goed ge-upgrade en meestal zijn dat ook standaard pakketen die vaak mis slaan wat betreft een virus alermering. Zelf betaal ik ook voor een virus-scan namelijk NOD32. Het kost mij maar zo'n kleine 30 á 40 euro in het jaar om constant beveiligd te zijn. Er zit helaas niet meer dan een virusscan in, maar de virusscan is zeer krachtig en gebruikt weinig CPU-vermogen dus je kan makkelijk de scanner aanzet als je gaat gamen. De virusen worden vaak nog voordat ze bekend zijn ontdekt, en bijna alles wat in en uit gaat via je internetbrowser/mail-programma word gescanned en gescheckt. Ik vind dit zelf gewoon een top-programma, want ook zelfs ik krijg gewoon wel eens een melding. En dan verwijdert hij het keurig en dan is er geen probleem meer. Kijk voor meer informatie over Nod32 op 'hun site'.

---

Dat was mijn eigen mening en veel bladen zeggen hetzelfde vandaar ook mijn keuze, maar mijn mening komt wel van mijzelf. Ik zal dan nog even de vragen beantwoordend die je stelde. G-Data moet je volgens mij wel verlengen het is best een goede scanner, maar verwacht niet super goede prestatie's. Norman moet je ook verlengen en verwacht goede prestatie's. Panda ken ik niet, maar ik heb even voor je gekeken en je moet inderdaad verlengen. Norton zoun ik absoluut niet gebruiken, teveel Cpu-gebruik en teveel missers op een aantal virusen. Mijn mening staat vast en je moet dan ook gewoon betalen voor een up-date, want zonder dat ben je meestal niet goed beveiligd. Ik raad je ook aan om te kijken naar: Spyware-scan, Firewall. Nou ik wens je veel succes met de aanschaf van je virusscanner! :cya:

ik bedoel: moet je betalen voor updates en moet je abonnementen verlengen?

Geplaatst:

@Flipkip, voor welke virusscan bedoel je? NOD32 kost(op het moment) € 23,40 om hem een jaar te verlengen. Maar 60dagen is lang hoor, ook heb ik is ergens gelezen dat je gewoon norton opnieuw moest installeren en dan werkte je serial nog een keer..Maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Geplaatst:

Ja panda antivirus moet je verlengen elk jaar, maar je hebt dan wel elke dag min. 2 updates.

Volgens mij is het iets rond de 30euries om hem te verlengen.... (Fuck in linux werkt het euro-teken niet :?)

Johan O.

Geplaatst: (bewerkt)

summerbase: Kom dan niet met een excuus ik heb een gratis virusscanner, want vaak worden die niet goed ge-upgrade en meestal zijn dat ook standaard pakketen die vaak mis slaan wat betreft een virus alermering

misslaan ?

echte niet heb elke dag een nieuwe update me virus bibiotheek word elke dag geupdate dus dat is gewoon nosings!

micronogwattse. is zover ik weet het slechtse hebben een wedstrijd gehouden met virus scan en avast wone

kiehard avast vond er 130 en die micro vond er nog geen een boven de 2

de pc zat dus nar die microscan dus nog volle met virussen

en dat was een betaal versie dus dat een eenmalige betalling slechte is dus en gewoon bulls...

avast is was dus gewoon better.

norton is niet tevertrouwenwant norton ghost maakt conflicten (back up programmatje )

en panda is ook niet altegoed maar geen een virus scanner is perfect en dat is maar goed ook want als

er een virus scanner perfect is dan is de keuze namelijk makkelijk gemaakt . en is de concurentie zo weg

en dan heb je monopoly en dat mag niet.maar het handigs is gewoon voorkomen dus niet op crack site,s en zo die zitten meestal vol met virussen .

en spyware

maar saners hebben allemaal weer wat anders dan de ander zo is de een gebruiksvriendelijken dan een ander

avast is niet gebruiksvriendelijk want hij slaat op holl zodra hij een virus heeft gevonden en verwijder alle bestand waar de virus in zit :bonk:

norton daar integen die fixde het probleem en probeeert het bestand de maken en zo tebehoud

panda zet de meeste bestand in Qaurtine(mijn ervaring er mee)maar kunnen nog steeds op je pc staan

gratis versie bestaan niet! je krijgt een demo maar die moet je ook verlengen naar tijdje en dat b etaal je ook dus voor elke virus scan betaal eigenlijk gewoon. :bier:

Bewerkt: door killerfragger
Geplaatst:

Ja, dat boeit me ook niet, maar ik zoek een erg goede virusscan, het liefst wil ik een virusscan waarbij je gewoon eenmalig 100 erie ofzo voor hoeft te betalen en daarna niet voor de verlening of updates ofzo.

het hoeft niet per se als het niet anders kan

als het maar een zeer goede virusscan is! want ik wil mijn nieuwe pc goed beveiligen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...