gtajohan Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 hey op de radio in sa is er een reclame van de clucking bells heeft hiemand dat achtergrond muziekje Reageren
Svenie Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb een kleine versie op de site van clucking bell kunnen vinden. Beluister hem hier. Ik zoek nog wel even verder. Reageren
gtajohan Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ik zoek hem zonder die stemmen Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hey gtajohan! Dit topic hoort niet hier thuis, dit hoort thuis in GTA San Andreas media. Daar zullen ze je zeker kunnen helpen! Ikzelf denk niet dat dit geluidje zonder stemmen bestaat. Misschien als je het wat bewerkt met één of ander programma, maar dan is dit wel zeer moeilijk. Met vriendelijke groeten, Jon-asses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.