Jump to content

[k]eira knightley Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hej heb weer iets gemaakt . ja WEER keira knightley :bier:

ben er wel aardig lang mee bezig geweest al zeg ik het zelf maar wil graag jullie mening er even over horen !,

Outcome

V1

untitled1jk4.png

\\Edit//

V2

ander lettertype & border

keiraknightley2bh9.png

Rates and comment ?

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst:

Heel erg mooie sig! De achtergrond vind ik echt perfect bij haar passen. Hij is eigenlijk helemaal goed, alleen twee dingetjes vond ik minder. De tekst is in 'n heel erg onleesbaar lettertype, en de kleur valt niet op. Als je dat nou alleen met je naam had gedaan was het goed geweest, wel met een iets donkerdere kleur dan, maar ook de tekst linksonder kan ik bijna niet lezen... "Keira" gaat nog wel, maar "Knightery", daar moet je echt moeite voor doen. Ook vind ik die dubbele zwarte lijnen onder en boven een beetje onzinnig, en ze verpesten het uiterlijk van de sig een beetje. Verder is ie helemaal goed!

Rate: 8.8/10

Geplaatst:

Weer eens mooie sig van jou wastelander! :klap:

V2 bevalt me het meest, mooi gedaan met die K, achtergrond vint ik ook heel erg prachtig(doet me denken aan koffie :puh: ) en Keira Knightley is lekker! :bier:

9/10

KUTGW!

Geplaatst:

Versie2:

Eigenlijk precies hetzelfde als Versie1 alleen je hebt, zoals ik al voorstelde, die dubbele zwarte lijnen en het lettertype veranderd. Hij ziet er nu echt geweldig uit! Ook vind ik die extra K links heel erg mooi gedaan, goed op z'n plaats, aangezien de hele sig een beetje 'krullerig' is. :) Je naam heb je ook leuk weten weg te moffelen, hij staat er wel, maar het is geen opvallend onderdeel van de sig, en zo hoort dat. Heel mooi opgelost. Nogmaals, hij ziet er nu echt perfect uit!

Rate: 10/10

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie sig, zeker als ik kijk naar de BG.

Al vind ik het wat minder dat haar halve hoofd erop staat..

Mooi gesmudged trouwen :D

8/10

Bewerkt: door gta ripper
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik houdt het maar op het raten van v2, dit omdat ik deze versie het mooist vind.

Erg mooie signature, hele mooie effecten die perfect passen bij de render, die er even mooi uitziet. De render is echt mooi gedaan, die goud kleur, het stralende gezicht van een schitterende vrouw, erg mooi dus..

De achtergrond dan, deze is eigenlijk bijna perfect, omdat in de render nauwelijks donker is te herkennen. Ik denk dat je bij de achtergrond toch ondanks dat er wel wat donker in moet zitten, het toch iets teveel van het goede is, mischien dus net iets lichter allemaal. De teskt is simpel maar je hebt er een mooi fontje gekozen wat er goed bij past, dan nog aan de linkerant de K is wel leuk gedaan, het maakt de signature wat levendiger.

De border is eigenlijk wat minder, het is anders wat het wel leuk maakt, maar niet helemaal geschikt, ik zou dan toch kiezen voor de border bij v1.

Het is net geen 9 waard, ik laat het dus bij een 8,5 het kan gewoon nog wat perfectie gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...