Argon Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 AA gent! Dat is me ook een zinvolle post Ik ben is benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen moest KV Mechelen de eerste match van Club Brugge winnen zie ik ze nog in de top 4 eindigen (en dan zie ik ze dus Europees spelen en ja de geschiedenis herhaald zich!!!) anders top 10. Reageren
tjoef Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Ai ai toch! Ik ben eergisteren naar een oefenwedstrijd van GBA tegen Germinal Ekeren geweest. Deze wedstrijd vind jaarlijk plaats op het terrein van Germinal Ekeren. Germinal Ekeren speelt in tweede provinçiale, en GBA won moeizaam met 1-0!! Triestig, noem ik het! @hieronder: Wat weet ik daar nu van Bewerkt: 28 juli 2008 door tjoef Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ai ai toch!Ik ben eergisteren naar een oefenwedstrijd van GBA tegen Germinal Ekeren geweest. Deze wedstrijd vind jaarlijk plaats op het terrein van Germinal Ekeren. Germinal Ekeren speelt in tweede provinçiale, en GBA won moeizaam met 1-0!! Triestig, noem ik het! 1.het is gb germinal beerschot en niet gba 2.sinds losada weg is is beerschot niet zo goed meer bezig Reageren
demontventoux Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 1.het is gb germinal beerschot en niet gba Je mag wel GBA zeggen, komt zelfs meer voor dan GB. GBA staat voor Germinal Beerschot Antwerpen On-topic: Dit weekend gaat de Jupiler Pro League van start. De kalender: Zulte Waregem - Lokeren Cercle Brugge - Anderlecht Dender - Standard Roeselare - Kortrijk Tubeke - Moeskroen Westerlo - Charleroi AA Gent - Bergen Racing Genk - G. Beerschot KV Mechelen - Club Brugge Kortrijk en Tubeke zijn de 2 nieuwkomers, benieuwd hoe zij gaan starten. Ik supporter uiteraard nog steeds voor Club Brugge Alhoewel ook Dender m'n sympathie krijgt omdat ze van mijn streek zijn Hun stadion ligt op 5-6 kilometerjes van hier Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 germinal beerschot heeft gisteren tegen dender 1 - 1 gelijk gespeeld Reageren
Argon Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Beenbreuk van Geudens gisteren was gewoon afgrijselijk!!! Ik kon het horen kraken tot waar ik stond (achter de goal een goeie 40meter van Geudens weg) Beelden maar ik raad je niet echt aan er naar te kijken als je er gevoelig voor bent. Ik hoop dat hij dit seizoen nog kan spelen maar toch... En tot voor dat voorval was Mechelen de betere ploeg erna was het minder maar toch vond ik Mechelen het best spelen. Maar het verlies tegen moeskroen stelt niets voor tegen het verlies van Geudens! Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Beenbreuk van Geudens gisteren was gewoon afgrijselijk!!! Ik kon het horen kraken tot waar ik stond (achter de goal een goeie 40meter van Geudens weg) Beelden maar ik raad je niet echt aan er naar te kijken als je er gevoelig voor bent. Ik hoop dat hij dit seizoen nog kan spelen maar toch... En tot voor dat voorval was Mechelen de betere ploeg erna was het minder maar toch vond ik Mechelen het best spelen. Maar het verlies tegen moeskroen stelt niets voor tegen het verlies van Geudens! owja hoorde het kraken op de tv Reageren
Jon-asses Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Standard speelt dit jaar kampioen, dat is een feit ja ! Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Standard speelt dit jaar kampioen, dat is een feit ja ! dat zou goed kunnen ze hebben al 6 keer gescoord dacht ik dus de kans is zeer groot dat ze weer kampioen spelen Reageren
demontventoux Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Daniel Zitka, keeper van RSC Anderlecht heeft gisterenavond in de thuismatch tegen Dender (die RSCA met 0 - 2 won) 2 tanden en z'n kuitbeen gebroken (misschien ook z'n enkel) en is al minstens 2 maanden out. Hij kwam in de laatste minuten in een onschuldig duel in contact met een speler van Dender die hem raakte op z'n gezicht (waardoor de 2 tanden braken). Bij het neerkomen landde Zitka slecht op z'n been. Bij het afvoeren van het plein viel een van de Rode Kruis verplegers waardoor de brandcard, met Zitka op, viel. Zeer jammerlijk incident dus :/ Reageren
jordib12 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 club brugge wordt kamioen, anderlecht heeft geen vertrouwen, standard is uit vorm en aa gent is nooit goed geweest! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 club brugge wordt kamioen, anderlecht heeft geen vertrouwen, standard is uit vorm en aa gent is nooit goed geweest! Dat is te hopen , maar ik weet nog niet, misschien krijgen ze weer zo'n inzinking zoals de voorbije 2 jaren . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.