Jump to content

gta san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb het al gezet maar niemand geef andwoord dus bij deze: ik heb een vraag alles wat je van internet af haal kost toch geld zoals je een auto van internet download voor gta san andreas

Geplaatst:
ik heb het al gezet maar niemand geef andwoord dus bij deze: ik heb een vraag alles wat je van internet af haal kost toch geld zoals je een auto van internet download voor gta san andreas

Nee nee dit is absoluut niet waar, wie je dat verteld heeft was vast niet goed bij zijn hoofd. :clown:

Alle downloads die je voor GTA kan vinden zijn gratis, niet alleen voor Sa dus ook voor de overige delen. Je kan de mooiste downloads vinden op de grotere sites zoals GTAGaming, GTAGarage, en GTAFilefront. Bezoek die sites maar eens en je zult zien dat je helemaal niet hoeft te betalen, veel plezier met modden.

Geplaatst:

okee dank jongensjullie hebben me erg geholpen :klap::klap::klap:

heb je ook een nederlanse site waar je kan downloaden

Geplaatst:

ik heb nog een vraag als je een auto download hoe krijg je die dan op je spel of komt die er van zelf op

Geplaatst:
ik heb nog een vraag als je een auto download hoe krijg je die dan op je spel of komt die er van zelf op

Met de IMG tool open je gta3.img(in je san andreas/models map) en vervang je de .dff en .txd die aangegeven staat en rebuild je het archief. Met de zoekfunctie zul je het wel wat uitgebreider vinden, of zeg maar als het niet lukt dan zal ik het uitgebreider uitvinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...