~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Als ik ga poolen en ik wil de bal schieten staat er Use the view controls to hit the ball maar wtf zijn de view controls het zijn niet de change camera toetsen Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit zijn volgens mij de NUMtoetsen, deze gebruik je ook bij de missie Cesar Vialpando, wanneer je moet bouncen met je auto op de muziek. De Viewtoetsen kunnen bij iedereen anders zijn, afhankelijk van hoe je ze instelt. Als je niet weet hoe je ze gebruikt, bekijk dan de options eens. Veel succes Reageren
BaasB Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Als het goed is, zie je als je begint met poolen de besturing. De besturing staat als het goed is linkboven in het scherm. Dit staat er bij mij: ''Use movement controls to aim the cue. V to change view (je verandert de camera dus met V). LSHIFT Proceed to shooting. RETURN Hold to quit.'' Hier 2 screens: Je ziet op deze screens ook gelijk de 2 verschillende camera posities. Succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 20 augustus 2006 door BaasB Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit bedoel ik: En nee de numpad toetsen zijn het niet Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Pfff, dat weet ik niet zo 123 uit mijn hoofd. Kijk eens hier: Options -> Controls -> Redefine Controls, hier zul je het vast wel vinden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Al geprobeerd Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Muis, pijltjes, andere dingen waarmee je iets kan bewegen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Nope, dan beweegt alleen die groene stip in die bal rechts onderin Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Sorry Lance, maar dan weet ik het ook niet meer. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Iemand anders dan? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Volgens mij moet je de muis gewoon naar achteren doen en dan hard naar voren Zo schiet je en het richten gaat gewoon met de pijltoetsen of w-a-s-d Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ja dat was het, bedankt frostie Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Verrek, als ik wist dat dát het was, dan wist ik het ook wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.