Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 ik kom maar niet verder. cj moet met een minniegun op het dak torentjes beschermen tegen hele kleine vliegtuigjes die bommen gooien. en ze blijve maar komen. heeft iemand hier een handigheid of een tip voor? <_< en dat ik moet blijven schieten weet ik wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Je moet gewoon de Vliegtuigen schieten die nog niet een bom heeft gelaten En een paar keer doen haal je het makkelijk! Dat was bij mij namelijk, ik had nog 1/3 leven vol! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 je hoeft de missie niet te doen om verder in het spel te komen, maarja je wilt natuurlijk 100%. de vliegtuigjes die nog geen bommen hebben gegooid die moet je schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 thnx dan ga ik dat wel eve proberen, t is al 10 mislukt maarjah ik blijf het proberen. en thnx datje ff zegt dat die niet persee hoeft dan kan ik hem later wel weer even proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foolman Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik vind dat een kut missie en daarom heb ik em maar gelaten en ik ben al in de laatste deel van de kaart (bij de strip enzo) Gelukkig is het geen verplichte missie, deze missie is bter te doen met een muis als je hem wilt halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 met een bazooka lukt die ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) als je deze missie en die daarna wint krijg je die elektroshop en verdien je 5000$ Bewerkt: 2 november 2004 door getagun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ro18 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik kom maar niet verder.cj moet met een minniegun op het dak torentjes beschermen tegen hele kleine vliegtuigjes die bommen gooien. en ze blijve maar komen. heeft iemand hier een handigheid of een tip voor? <_< en dat ik moet blijven schieten weet ik wel dit is zo n missie dat als hem honderd keer hebt gedaan en niet lukt dat je je computer uit doet een nachtje gaat slapen en hem de volgende dag in een keer haalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 dit is zo n missie dat als hem honderd keer hebt gedaan en niet lukt dat je je computer uit doet een nachtje gaat slapen en hem de volgende dag in een keer haalt helemaal gelijk in, de volgende dag is het wel gelukt GTA:SA seriusly easy going Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matticca Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 die missie is echt te makkelijk. ik had em van de eerste keer. gewoon veel rondkijke zodat je de vliegtuigjes al van ver kunt neermaaien en als je alle missies van dieje winkel hebt uitgespeeld dan win je geen 5000 eenmalig maar dan zal je winkel telkens tot 5000 opbrengen. regelmatig gan checke is dus nodig. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 als je deze EGT wil halen...en het lukt nie ...dan is er altijd nog de ''destroy all cars on screen cheat'' ......dit is dan de enige oplossing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 als je deze EGT wil halen...en het lukt nie ...dan is er altijd nog de ''destroy all cars on screen cheat'' ......dit is dan de enige oplossing Dat is wel de meest trieste manier :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinopower Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 dat heb ik ook dan slaap ik een nacht en dan ga ik als ik wakker word gta sa doen en dan haal ik het hoe het kom weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 dat heb ik ook dan slaap ik een nacht en dan ga ik als ik wakker word gta sa doen en dan haal ik het hoe het kom weet ik niet. Ik heb precies 'tzelfde man das echt balen als je 't nnie haalt he? En dan de volgende morgen wel <_< :hehe: :bah: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.