gtajohan Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 hey heeft iemand dat achtergrond muziekje van de cluckin bell reclame (zonder die stemmen) Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb hem helaas niet, maar volgens mij is hij er alleen mét die stemmen erbij. Anders volgens mij niet. Wel is er een programma waarmee je die stemmen weg kan laten, maar helaas heb ik dat niet. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Donwell Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hier de hele song: http://www.cluckinbellhappychicken.com/ Kijk en luister! Reageren
Izah Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Haha die tekst is juist grappig. Echte gta humor Reageren
gtajohan Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 weeten jullie ook hoe dat programmatje heet?? Reageren
Natasja24 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 vind het ook wel grappig als je zelf bij de Cluckin bell staat en die verkoper zegt:If you come back you're a moran(ofzo iets)vind ik wel grappig Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 weeten jullie ook hoe dat programmatje heet?? Wat bedoel je precies met programmatje? Waar je die muziek kunt beluisteren? Beetje meer info zou welkom zijn, snap je vraag nu niet echt.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 weeten jullie ook hoe dat programmatje heet?? Wat bedoel je precies met programmatje? Waar je die muziek kunt beluisteren? Beetje meer info zou welkom zijn, snap je vraag nu niet echt.. Zie Donwells post. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Lol liedje man echt mijn favoriete reclame van SA en omstreken In naam van de Neolische Kroon: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.