Jump to content

N.O.E.

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkeklijkste kan vliegen?ja over water maar ik bots altijd tegen bomen aan.Dus ik haal hem niet.Het is die missie dat je naar Angel Pine moet en dan binnen 10 minuten

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier nog een eigen gemaakte missie beschrijving ik hoop dat je er wat aan hebt, en ik hoor wel als het niet lukt, want dan maak ik een uitgbreide tip raport voor je! Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows (Vliegveld) dit ligt in de Desert. Als je bij Verdant Meadows (Vliegveld) bent aangekomen moet je in het rondje stappen bij de Rustler. De missie: 'N.O.E.' zal starten en Toreno komt je vertellen dat je naar Angel Pine moet vliegen. Daar moet je een aantal goederen boven het dorp droppen, want een aantal mede werkers van Toreno hebben dat met spoed nodig. Jij bent hun helpende enige helpende hand en je moet daarom ook met de Rustler naar de medewerkers vliegen om de goederen af te leveren. Stijg op vanaf Verdant Meadows en vlieg naar de Big Ear (Die grote Sataliet) en vervolg zo je weg naar het vlieg. Als je daar bent aangekomen vlieg je naar San Fierro Airport. Dan ga je via de Snelweg oftwel de weg op palen Richting Angel Pine. Onderweg zal je een bouwplaatst tegen komen als je die tegenkomt zit je goed, ga dan naar rechts en als het goed is ben je nu in de buurt van Mount Chilliad (Die hoge Berg). Vlieg dan naar het Rondje en je zal de goederen boven Angel Pine droppen. Nu moet je weer terug vliegen langs de weg waar je via de heen weg ook langs kwam.

Dit is dus één van de beste manieren om deze missie te halen, want veel mensen hebben er nog duidelijk moeite mee. Ik denk dat dit komt, omdat ze door het bos vliegen en je weet eht bij een bos moet je niet wezen met een vliegtuig. Over het open water is veel makkelijker en veiliger en het kan je natuurlijk een hoop tijd schelen. Qua falen, maar dan nog iets leer van te voren ook goed de Rustler te besturen. Probeer anders de oefeningen in de Vliegschool. Ze zeggen altijd oefening baart kunst, en dat is ook zo.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

bedankt voor je uitleg.Zal het vanavond even proberen.Nou misschien is de opdracht niet moeilijk maar die vliegtuigen vind ik zelf rot besturen.Kan natuurlijk ook aan mij liggen

Geplaatst:

Dat is goed 'Natasja24', dan hoor ik het wel als hij gelukt niet/gelukt is. Dan wou ik het graag nog even hebben over het vliegen. Ik vond vliegen in het begin ook ontzettend lastig en ik kom maar niet wijs worden uit die dingen, maar toen ben ik gewoon veel gaan oefenen in de Desert rond vliegen en ik ben het gewoon gaan leren en een missie zoals N.O.E is dan zo gedaan, want vliegen is niet moeilijk. Maar je moet door hebben hoe het in elkaar zit en dat is helemaal niet erg als je dat (nog) niet kan. Ik kan je mischien nog wel een tip geven, als je vliegt probeer rustig te blijven en ook vooral in de missie N.O.E blijf rustig vliegen en als je omhoog gaat vlieg dan rustig omlaag en niet gelijk naar beneden gaan, want dan raak je de controle over het vliegtuig kwijt wat resulteert op een missie die je faalt.

Ik kan hoog of laag spreken over deze missie, maar het gaat je gewoon lukken en ik weet dat. Nog even kort dan probeer zoveel mogelijk de bomen te ontwijken. Vlieg anders wat hoger en als het balkje bijna vol is ga je weer naar onder. Maar het beste is toch dat je nog even wat oefent, dat kan je doen op de Verdant Meadows door een vliegtuig te pakken of om een ander vliegmiddel te pakken. Ik raad je dan ook aan om met de Rustler te oefenen nogmaals houd je kalm tijdens dit soort dingen, ik hoop echt dat het gaat lukken!

Geplaatst:

moeilijk hoor was door die rode heen maar toen knalde ik natuurlijk tegen een boom aan.En als je door die rode ring heen gaat doet die dan automatisch pakjes gooien?En jammer dat je op een andere plaats begint als er staat mission failed maar ja zal nog moeten oefenen denk ik

Geplaatst:

Als je door de Corona oftewel de rode ring gaat laat de Rustler het pakket automatisch vallen. Daar hoef je jezelf dus niet druk om te maken, maar je kan ook een andere route nemen kijk als je het spel op de computer had wou ik het maar al té graag voor je doen, maar helaas met die Ps2 kan dat niet. Let wel op als je de pakketen hebt gedropt bij Angel Pine moet je ook weer terug en dat kan heel lastig zijn, maar zoals je zelf al aangeeft en wat ik al een aantal keer gezegt hebt gewoon oefenen.

Ik zal even kijken wat een betere route zou kunnen wezen. Je stijgt op bij de Verdant Meadows je vliegveld dus dan vlieg je langs het water naar het vliegveld van San Fierro dan ga je een stuk boven die weg op palen vliegen dan is het als maar rechtsdoor en ga bij de hoge stukken gewoon hoog vliegen zoals ik al zei. Gaat je meter piepen, dan kun je gewoon naar beneden gaan. Rustig naar beneden gaan bedoel ik. Ja wat moet ik er nog over zeggen, het is een lastige missie voor beginners op het gebied van vliegen, eenmaal als je het door hebt is het een schijntje. Natasja nogmaals Succes en probeer het gewoon totdat het lukt en dat weet ik zeker dat het lukt. :klap:

Geplaatst:

ik ga het ook proberen alleen nu ga ik eerst die politiemissie doen want ik heb de Rhino kunnen pakken.

Leuk hoor.En heb gelijk 2 FBI Rangers in de garage.

Geplaatst:

Je kan het beste laag over het water vliegen, met Rustlers kan dat goed, en terug ook, heb je geen last van bomen e.d. of Hydra's.

weet je wat ik grappig vind?Die Rhino is eigenlijk te groot voor een garage en hij gaat er toch in hihi

Joepie ik heb die vliegtuig gehaald.Vorige keer had ik hem volgens mij nog nooit gehaald omdat ik toen niet wist wat ik moest doen maar ben weer verder :Y

Bewerkt: door Natasja24
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

N.O.E is de meeste frustrerende missie die er in het spel zit al die vliegtuig opdrachten zijn shit :N

maar als je vlak in de buurt van angel pine bent dan moet je alsnog over bomen heen door die "corona" vliegen en dan draaien ... en dat laatste is niet te doen en ik heb het nu wel over de playstation maar goed hoop dat het lukt ik heb uit irritatie al 2 controller kapot gegooid:(

• 3 weken later...

Die missie is echt ongelooflijk KUT![/font] Niet normaal! Ik was op de terugweg, en jah ik was er dus BIJNA, komt er op DANGER Restricted area! Jah daar had je het al, 3 Raketten achter mij aan en nog eens boven de limiet! Dit was echt het toppunt!

Bewerkt: door -YokoZumi-
Geplaatst:
Die missie is echt ongelooflijk KUT![/font] Niet normaal! Ik was op de terugweg, en jah ik was er dus BIJNA, komt er op DANGER Restricted area! Jah daar had je het al, 3 Raketten achter mij aan en nog eens boven de limiet! Dit was echt het toppunt!

Daarom word ook steeds aangeraden over zee te gaan. Check mijn kaartje eens, de rode route is voor de heenreis, de oranje voor de terugreis. Bovendien ontwijk je naast de restricted area ook nog bomen, bergen, en andere ongwenste objecten. Veel succes!

noesw8.th.png

Klikken voor een vergroting!

Bedankt -Matthijs-, maar de weg die je uitlegde is een beetje te lang. Je komt er niet op 10 minuten. Ik heb deze weg genomen en is dus toch gelukt! Maar jouw uitleg en informatie was heel nuttig bedankt!

gtasamapcf9.th.jpg

Bewerkt: door -YokoZumi-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...