KatanaBLing Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Als ik met Cj in een schaduw ga staan, dan zie ik op mijn mapje dat hij niet geschaduwed is, en mensen in een missie waar je die schaduw moet gebruiken, zien mij... kspeel gtasa op de ps2, enig idee hoe dit komt? Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hmm... In sommige missies en er ook buiten moet je in een schaduw gaan staan, je witte blip wordt dan blauw, dit houdt in dat je onzichtbaar bent, je wordt niet gezien. Vreemd dat het bij jou wel zo is... Ik denk dat je wat beter in een hoek moet gaan zitten ofzo. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Je zou ook kunnen gaan bukken, dan zit je meer in de schaduw Reageren
KatanaBLing Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Lol, lukt niet, me blip word niet blauw... maarja.. kras in de disc? Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Zelf denk ik niet echt aan een kras hoor. Heb je het erna nog een keer geprobeert?Playstation terug opstarte doet soms wonderen . greetz,MM Reageren
KatanaBLing Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Whahahaha, nee, want als ik het de volgende keer zeg maar probeer, nope lukt niet Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik zou niet weten waar het dan aan ligt? Ken je soms iemand die sa ook heeft? Dan moet je die CD van sa van je vriend ofzo nemen en dan kijken of hij het wel doet. Als je het trouwens over de missie madd dogg's rhymes hebt is het niet zo moeilijk,je kan ze ook gewoon neersteken met lawaai. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.