Dikbuik Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 puma zouden we niet eerst beginnen met het ingame zetten en testen op bugs van de eilanden die nu af of bijna af zijn? zo weten we teminste zeker dat we later niet voor verassingen komen te staan Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik ga een nieuw eiland maken met deze keer een DORP erop, mijn oude eiland had teveel bugs :'( Reageren
sven ebens Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) hey ik wil me graag aanmelde kan met 3ds en sketchup werke kan alleen nie in gta zette hier eff plaatje (stefan zei dat ik me hier wel kon aanmelde wou eerst voor andere mod van hem maar die was afgelast ofzo) plaatje van gewoon gebouw (simpel kan beter)(en beetje foute texture voor deur en heb nog geen goede textures voor ramen dus als iemand me zoiezo eff wat simpele raam textures stuurt kan ik mee modde ) Bewerkt: 27 augustus 2006 door sven ebens Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) hier weer een screen van wat ik aan het maken ben een soort van patriot ground to air missile ja hij is nog niet helemaal getextured, ik weet het Bewerkt: 27 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Puma Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Dat ziet er echt DIK uit, Dikbuik! Wat is de schaal? Komt dit tot Cj's middel of is dit 4 meter hoog? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik weet niet of je patriot raketten kent, ze worden gebruikt als afweer tegen straaljagers, kruisraketten en intercontinentale massavernietegings wapens. Daarom worden ze vooral gebruikt in israel, turkije en irak tegen mogelijke iraanse raketen. ook staan er veel op japan tegen aanvallen van noord korea. die raketten kunnen afgeschoten worden vanaf de grond en vanaf lanceerbasissen die vervoerd worden op een grote oplegger en zijn zon 5 meter lang en 4 meter hoog als hij rechtop staat dacht ik. hier in nederland staan ze ook op sommige plekken. plaatje Reageren
sven ebens Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ben ik aangenomen?? heb hier nog werkje erg simpel wel eff met schaduw gemaakt he en zoals je ziet heb al wat raam textures dus ik hem hem verder af in de "achtertuin" van dat oude huisje staan wat tonnen en giftig spul maar zie je niet door shade en ik wist nie hoe ik weg moest hale lol weer verder grote wolkenkrabber der bij moet nog antenne op en zit parkeerplaats naast alleen ligt die in de schaduw van dat ronde gebouw en ik weet nog steeds nie hoe je dan weer die schaduw weghaalt Bewerkt: 28 augustus 2006 door sven ebens Reageren
erterer0 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Mag ik, ingame picks plz! Nouja, ik vind de mod, prachtig, mooie huizen goed gedaitaileerd, geweldig Ik ga een nieuw eiland maken met deze keer een DORP erop, mijn oude eiland had teveel bugs :'( Daar ben ik met Sketchup ook achtergekomen... Bewerkt: 27 augustus 2006 door erterer0 Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Euhm sven ebens van mij mag je meedoen. Maar ik weet niet of de rest het goed vind, maar ik denk het wel. En ik wil eens die site zien plz!!! Oh ja en chek mijn topic nieuwe opdate!!! Reageren
sven ebens Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) ok thx alvast nu de rest nog hier eff plaatje van die voorwerpjes in de achtertuin en parkeerplaats die ik zei Bewerkt: 28 augustus 2006 door sven ebens Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Begin anders al maar hoor sven het zal zeker mogen want er mag zoveel volk meedoen aan deze mod als het kan. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Als het aan mij ligt: YOU ARE IN! Mijn (nog ongetextuurde) Supermarkt, Bewerkt: 28 augustus 2006 door stefaneke Reageren
Dikbuik Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 van mij mag hij erin Reageren
sven ebens Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 ok thx maar wat kan ik maken moetk bijv dit stadje gewoon wat verder moddelen of heeft der iemand nog eisen van wat ik kan maken Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Je mag moddelen wat je wilt! (zolang het op een eiland staat ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.