FIRE1BULL Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Zeer mooi sven. En jij ook stefaneke. SUPER Reageren
Dikbuik Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 ik ga komende tijd wat minder modden ivm school en hobby's, dus mijn eiland(als iemand nog ooit zin heeft om het ingame te zetten, graag) zal nog wel ff duren voordat het af is Reageren
sven ebens Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) eey mag ik wat pix van julliebeste gebouwen ingame in sketchep of in 3dsmax dan maak ik eff een mooi plaatje voor The Mahari Islands als 't mag natuurlijk en ik heb eff een eiland gemaakt vindt etzelf best mooi het is niets speciaals gewoon een rockey island en ik denk nie dat et in gta gaat veel ste veel polygons denk had ik nie bij nagedacht Bewerkt: 30 augustus 2006 door sven ebens Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Ik probeer mijn game ingame te zetten, maar dat lukt maar niet, ik kan het niet zien, ik vlieg heel de tijd tegen een onzichtbare muur Als je het wilt proberen kun je hier het .3ds bestand downloaden + textures (hij is nog niet helemaal getextuurd mischien ligt het daaraan ) Bewerkt: 30 augustus 2006 door stefaneke Reageren
erterer0 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Ja, ingame picks, ik kan niet wachten, maar ik moet zeggen Stefanneke en de andere, erg mooi werk! Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Ik probeer mijn game ingame te zetten, maar dat lukt maar niet, ik kan het niet zien, ik vlieg heel de tijd tegen een onzichtbare muur Als je het wilt proberen kun je hier het .3ds bestand downloaden (hij is nog niet helemaal getextuurd mischien ligt het daaraan ) ik denk dat je de coll even opnieuw moet maken, als hij half getextuurd is krijg je denk ik niet meteen onzichtbare muren maar ik zou als ik jou was effe alles opnieuw ingame zetten ik kan ook niet wachten voor ingame screens wil het graag wel eens zien. Reageren
sven ebens Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) ey ik wil eff iets zeggen eigenlijk beetje iligaal kijk ik heb een hack voor sa-mp (ik gebruik hem daar absoluut niet voor hoor) maar je kan hem ook in gewoon gta sa gebruike en daar zit een hack in dat als je op shift drukt je stil staat en dan ga je gewoon met wvooruit s achteruit enz en met de pijltjes omhoog en omlaag en je gaat dwars doormuren heen dus een soort vliegen wat best relax is als je iets gemod hebt en je wil erheen maar er zitte bijv onziechtbare muren daar ga je dus dwars door heen dus als iemand die wil omdat ie het handig vind zeg maar eff ik wil niet dat je het gebruikt egt als hack voor sa-mp dus ik stuur et alleen via msn ok ik hoor wel Bewerkt: 30 augustus 2006 door sven ebens Reageren
Dikbuik Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) iedereen hier ongeveer kent die irritante kut s0rb*it hack al. t is gewoon noob om het te gebruiken in sa-mp Edit : sa-mp is zoieso al noob Bewerkt: 31 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Ik had ff zin om dit te posten Reageren
erterer0 Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Stefanneke, dat onzichtbare eiland heeft denkik met de texture te maken, dit heb ik ook al vaak bij ingame objects gehad... Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 @ erterer0: zou best kunnen Maar na wat tutorials volgen enz. kan ik nou 3D Animatie's maken in 3D Studio Max! hiermee kan ik mischien een simpel (korte) trailer maken Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat deze mod niks word, ik zie amper vorderingen in de Mod, stefanneke die de hele tijd domme shit zit te posten.. Dit word denk ik een van de zoveelste mods die gaat floppen.. Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Deze mod gaat goed lukken hoor Denk ik In 3ds en sketchup ziet het er prachtig uit Maar het word pas echt leuk met ingame screens en trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.