DaddyPimp Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Deze mod gaat goed lukken hoor Denk ik In 3ds en sketchup ziet het er prachtig uit Maar het word pas echt leuk met ingame screens en trailer Zou best kunnen, maar dan heb je wel mensen nodig die ervaring hebben, dus niet zoals Stefanneke die zich voor de Mod opgeven en dan pas leren modden.. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) @ daddypimp Ik model al meer dan een JAAR Maar ik heb van september tot maart niet gemoddeld Enne, ik update niet veel nee omdat ik op een PC aan het modellen ben waar sinds kort geen internet meer op zit Bewerkt: 2 september 2006 door stefaneke Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Is het meschien een idee om nieuwe wapens erbij te stoppen een mooie shotgun ofzo? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Is het meschien een idee om nieuwe wapens erbij te stoppen een mooie shotgun ofzo? leuk idee, jij kan toch goed wapens maken?(of iniedergeval granaten ) Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Is het meschien een idee om nieuwe wapens erbij te stoppen een mooie shotgun ofzo? leuk idee, jij kan toch goed wapens maken?(of iniedergeval granaten ) jha jha dat is wel een leuk idee. maar zouw je nu niet eerst eens beginen met het hele mod klaar te maken en dan pas zulke dingen er bij gaan voegen ?? dan doe je dus niet zo veel dingen te gelijk en dan kan het hier nog best wel een goede mod worden hoor. (das dan mijn mening he) Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik ook, maar volges mij heeft niemand zin om het een keer ingame te zetten en te testen Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik heb vorlopig niks te doen. dus als je geen models in game kan setten ( of wil ) dan wil ik dat wel ff doen + testen op col, txd, dff probleemen. stuur mij maar ff een pm ofzo. met de bestanden (het liefts al in dff col en txd vormaat) maar het mag ook wel in 3ds of skp (van sketchup) maar dan moet je niet vergeten ALLE textrues me te leverne. Reageren
sven ebens Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) ik heb een warhammer gemaakt maar als iemand me kan helpen met een juiste dff ervan maken want lukt me niet egt hier ook een gescaled met met honkbal knuppel uit gta maar et lukt nie om de afbeelding te posten weet niet waarom(oh ik zie et al mijn global limit is erg laag ) en ik heb nu weer een nieuwere versie gemaakt met handvat dus ik haal de oude eff weg en zet deze er Bewerkt: 3 september 2006 door sven ebens Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ik heb een warhammer gemaakt maar als iemand me kan helpen met een juiste dff ervan maken want lukt me niet egt hier ook een gescaled met met honkbal knuppel uit gta maar et lukt nie om de afbeelding te posten weet niet waarom(oh ik zie et al mijn global limit is erg laag ) en ik heb nu weer een nieuwere versie gemaakt met handvat dus ik haal de oude eff weg en zet deze er gebruik dan imageshack.us dan kun je zoveel plaatjes posten als je wilt Reageren
sven ebens Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) nou hoop dat het lukt hier is ook een battle axe heb ik ook eff gemaakt battle axe maar kan iemand me dus helpen met dff er van maken en de textures er op te houde want als ik iets output in 3dsmax met die stuff van kam zegt ie iet met dat ie er 9 wil maar 8 heeft weet iemand oplossing Bewerkt: 3 september 2006 door sven ebens Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 !!!UPDATE!!! Op mijn topic pagina 8 En er zijn pics bij!!! Van het nieuwe en het oude dat ikvermeld had in men topic maar dan nu met pics!!! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Chek men topic er is een update. Maar euhm stefaneke ben jij nog bezig met de mod??? Ik heb ook wat mta liggen spelen maar NU DOE IK TRG sketchup. Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Fire1bull, echt mooie update, zeker de textures zijn mooi! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 dank je al is het in grote WIP vorm. Maar nu heb ik ondervonden dat ik met mijn kut brein was vergeten het te saven Ok heb nu nog wel het eerste gebouw duseigelijk is er niet zoveel verloren gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.