erterer0 Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 (bewerkt) Kan je het al ingame zetten? Ik zou het graag ingame willen zien Bewerkt: 8 september 2006 door erterer0 Reageren
Dikbuik Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ja ik ook wel, wie gaat het eigenlijk ingame zetten? Reageren
nick11123 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 ik wil niet zeiken hoor maar loopt deze mod wel want de einige screen die ik heb gezien in dit topic is van Stefaneke volgens mij. mijn mod loopt ook niet snel hoor want ik heb het een beetje druk met school maar wie het ingame gaat zetten bij jullie dat weet ik niet ik zou ook wel ingame screens willen zien maar dat moeten jullie zelf overleggen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 De screens staan in andere topics, dit gaat alleen over de samengevoegde eilanden. er zijn nog 2 topics over de aparte eilanden : fire1town en new stauntonisland. die staan wel vol met screens Reageren
nick11123 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 De screens staan in andere topics, dit gaat alleen over de samengevoegde eilanden. er zijn nog 2 topics over de aparte eilanden : fire1town en new stauntonisland. die staan wel vol met screens oww dus al die eilanden bij elkaar heten dus Mahari Islands oke ik snap het dus dit moet dan een algemen topic voorstellen Reageren
Puma Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Jeps en omdat ik veel mta speel en ook nog huiswerk en hobby's heb blijft er niet zoveel tijd over voor New Staunton Island, maar ik verzeker je: ik ben begonnen met het kantorencomplex; dat gaat er best vet uitzien en het zijn niet zomaar een paar gebouwen . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik zit nou in de brugklas en dat is ff wennen, daarom model ik minder, maar hier is een update van een huisje Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) wel een mooi huizje. alleen de boom moet grooter. ik wil graag nog 1 opmerking maaken. en dat is: je modelt in sketchup. of je doet het in 3ds. maar niet half half. maar dan dus ook geen models in sketchup en render in 3ds. op die manier lijkt het namelijk net als of je het in 3ds gemaakt heb. maar dat heb je niet. je moet het zelf weeten hoor. maar ik vint het een beetje stom eigelijk. succes verder op school brug-smurf . en ook nog succes allemaal met de mod EDIT nog ff ofer die boom. die gaat bugen in gta. warrom. omdat de bladeren 2d zijn. en dus kun je door de onderkant of de bofen kant door heen kijken. Bewerkt: 11 september 2006 door kees1991 Reageren
Puma Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Kees, als dat zo zou zijn zou je dat ook in die render zien in de post van stefaneke (...toch?). Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 nee. want een plane kun je in een render aan alerbij de kanten zien. maar ingame niet. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) Ik vind de renders uit 3dsmax mooi daarom gebruik ik geen sketchup screenshots en ik ben bezig met een filmpje dat je met een auto door mijn dorp heen rijd Ik zet alles binnenkort ingame Bewerkt: 11 september 2006 door stefaneke Reageren
burpicane Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 nee.want een plane kun je in een render aan alerbij de kanten zien. maar ingame niet. in render kan het ook niet hoor in de viewports zie je het toch ook maar van 1 kant Reageren
erterer0 Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Is er eigenlijk al ëen van jullie objecten ingame? Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Nope srry hoor erterer maar ik zou miss. wel een mini mini beta willen hebben voor de ongeduldigen!!! Maar ja dan wel ni beginne klagen dat er wat bugs in zitten want het is dan echt wel voor de ongeduldigen. Die iets ingame willen zien he!!! Maar dan wel pas over 2 a3 maand. Ik zal vandaag wat later wat pics posten in men topic!!! Reageren
Puma Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Ik vind de renders uit 3dsmax mooi daarom gebruik ik geen sketchup screenshots en ik ben bezig met een filmpje dat je met een auto door mijn dorp heen rijd Ik zet alles binnenkort ingame New Staunton Island is nog niet af omdat ik ook school, huiswerk heb (en mta speel ) maar ik ben begonnen aan zo'n kantorencomplex. Ik maak binnenkort wel ff een model van alle gebouwen enz. op het eiland die stuur ik dan naar je toe . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.