FIRE1BULL Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Er is weer een niewe update chek men topic!!! Reageren
sven ebens Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) eey jongens "even" een sawn off gemaakt nog foute textures maar moest ophoude sawnoff Bewerkt: 13 september 2006 door sven ebens Reageren
White Gold Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Mooi sven, maar moet ik een heel eiland in mijn eentje maken??, Dat kan ik zelf niet goed, maar als iemand een basis voor mij wil maken waar ik mijn gebouwen op kan zetten zou het wel moeten lukken..., t liefst maak ik gewoon wat gebouwen en stuur ik die naar jullie op. En als we bijvoorbeeld grote sporthallen nodig hebben kunnen we die tog downloaden van de site van sketchup 3dwarehouse, dan heb je een mooi sportcomplex met weinig moeite maar het was alleen een ideetje he:p Bewerkt: 14 september 2006 door Stefantjuh Reageren
sven ebens Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 hier is ie weer met wat betere textures en ook een van agtere (nie door denkuh please ) maar denk tog dat et nog nie helemaal juist is en heb het chrome metaal zelf gemaakt mooi? :$ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ik heb mijn eiland ingame, maar ik kan morgen pas screens posten Reageren
erterer0 Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Jammer, ik wil het zo graag zien Ik wil ook wel een beta, al die screens zien er erg goed uit! Kan ik meschien ook meedoen, ik ben wel nog niet zo heel goed... Bewerkt: 18 september 2006 door erterer0 Reageren
Blastov Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 sven ebens, hij is wel leuk maar tis wel heerl erg alleen de basis van het wapen. En je moet echt iets doen aan die textures, het ziet er echt niet uit. Het kan ook aan mij liggen maar volgens mij heeft je wapen een dubbele trekker. Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 voor elke loop 1 jha de textures moeten verandert worden. gebruik gewoon een andere houd en ander metaal. en dan is het goet mooi model dat wel Reageren
sven ebens Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ja deie dubbele trekker is gewoon een trekker maar andere hoot mee te gaan is ook bij shotgun die ik min of meer als ontwerp heb gebruikt (sorry maar ben dat plaatje nu kwijt mijn zus wilde eff een plaatje scannen en toen ze opsloeg klikte ze eerst op da plaatje dus ze heeft er over heen geschreven ) textures kloppen inderdaad nog nie kon alleen nog geen betere vinde vind alleen dat chrome wel vet gedaan van mezelf heb ik helemaal zelf gemaakt in fotoshop heeeft mayby iemand de juiste textures stuur me dan eff of voeg me toe op msn >>> Door GTA-Sheep: MSN-adres verwijderd<<< Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 1: je mag geen @ adressen op het forum setten 2: hier staan heel veel textures helemaal links ondeaan. http://www.sa-modding.com/ Reageren
Puma Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer eens wat ga doen aan m'n New Staunton Island .... beetje te veel mta gespeeld laatste tijd[/font] Bewerkt: 23 september 2006 door Puma Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Hey puma leuk dat je voort gaat modden voor mahari. Ik heb niet stilgezeten met modden allleen had ik nooit zin om pics te posten Maar ik beloof jullie volgende week een grandiose update!!! Waar misschien 10 pics nog niet genoeg is om alles te laten zien!!! Maar nu denken de meesten, godver waarom nog een week Dat komt omdat ik vandaag naar men vader ga voor een week, en tja daar hebben we zon traag internet (52kb/s) en tja voor een pic te posten duurt dat wat te lang Dus volgende zaterdag of zondag een overlading van pics!!! En tja stefaneke en dikbuik ik zou het zeer leuk vinden als julie wat screens posten als je nog iets nieuws hebt gemaakt natuurlijk En sven ebens mooi geweer!!! Alleen tja je zus is precies niet zo handig met de pc. Tot volgende week!!!! Reageren
erterer0 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Kan er meschien één ingame update komen Er is nog niet één ingame foto... Bewerkt: 25 september 2006 door erterer0 Reageren
White Gold Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Hey, ik en mijn MTA en SA-MP clan gaan misschien ook een eiland maken, Zouden wij dan ons eiland hierbij mogen voegen?? De link naar onze site is http://www.dft.nl.tt En ergens staat het forum over ons eiland dat eerst voor vc zou worden gemaakt, En als wij mee mogen doen heet ons eiland tot nu toe: DFT Island (DFT = Dutch Flight Team:p) Alvast bedankt en succes verder:D Reageren
erterer0 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Leeft deze mod nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.