FIRE1BULL Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 EUhm ik werk nog aan men eiland kijk daarvoor naar het topic genaamd FIRE1TOWN Maar de rest is gestopt denkik want heb al eens pbs gestuurd maar ze anwoorden niet. Maar wees gerust SWYV doet mee en is zeker een man van zijn woord!!! En ik zoek ook nog niet om te stoppen hoor!!! Lang niet!!! Dus dit topic mag wel gesloten worden denk ik??? Reageren
White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Maar dit zijn tog al die eilanden bij elkaar, die van jouw en misschien DFT Island?? Reageren
eizoalecto Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 het is wel mooi gemaakt alleen de strepen op de weg vind ik niet echt zo mooi ik raat je aan om echt andere texturen te gebruiken met de wegen suc6 nog verder! Reageren
SWYV Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 eizoalecto, wat denk jij mee te doen aan dit mod met je mod universal te samenwerken in plaats van alleen aan eigen total conversion, laten we een grote total conversion maken met models uit 3ds max en Sketchup enal dat zooi in 1 total conversion ikzelf ben nu bezig aan de wagens reeks voor GTA: Las Colinas alias "FIRE1BULL" welke wagens heb ik er al voor dit mod - Krimson Remington - Corvy ZR300 mijn reeks Chevy's - Chevy Iroc-B - Chevy SWYV ik geef ook mijn geconverteerde wapens uit aan dit mod als jullie goed vinden - M16 met M203 - AK47 - bazooka als jullie toch liever hebben een eigen zelfgemaakte wapens oke, ik heb er reeds 3 gemaakt - M16 - stoere shotgun - Glock klik hier voor de screens enal Reageren
eizoalecto Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Plan ik wil helpen als jij mij helpt ik geef jou gebouwen-wegen/gebieden als jij mij gebouwen geeft voor mij mod Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Word er nog gewerkt aan deze mod Reageren
Puma Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Nou... zoals je weet gaat dit om een aantal eilanden (LasColinas, New Staunton Island (mijn eiland)(ben ik onlangs mee gestopt)... dit topic is alleen voor de GEZAMELIJKE mod... dus moet je (bijvoorbeeld) in het "Fire1Town" topic kijken bijvoorbeeld... alhoewel deze mod zo dood als een pierewietje lijkt (zegt m'n moeder altijd ) is dat dus niet zo. Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Nou... zoals je weet gaat dit om een aantal eilanden (LasColinas, New Staunton Island (mijn eiland)(ben ik onlangs mee gestopt)... dit topic is alleen voor de GEZAMELIJKE mod... dus moet je (bijvoorbeeld) in het "Fire1Town" topic kijken bijvoorbeeld... alhoewel deze mod zo dood als een pierewietje lijkt (zegt m'n moeder altijd ) is dat dus niet zo. maar wat word hier dan besproken alles over de mod bij elkaar in dit topic zitten ze volgens mij alleen maar onzin te praaten je kan beter hier screens posten van Fire1Town, stounton islands en al dat andere dingen dan lijkt dit niet zo dood snapje Reageren
sven ebens Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 ey srry dat ik eff nie aan de eilands heb gewerkt ben tijdje bezig geweest met een orc maken in 3dsmax en is al aardig gelukt al zeg ik et zelf Reageren
Puma Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 je kan beter hier screens posten van Fire1Town, stounton islands en al dat andere dingen Als je het nog niet weet, ik ben gestopt met mijn New StAUnton Island... Reageren
sven ebens Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) heb een zwaard gemaakt textures zijn nog wat simpel maarja geef maar comment nu ook een knife gemaakt Bewerkt: 9 oktober 2006 door sven ebens Reageren
Puma Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 MOOI WERK, sven! Ziet er goed uit! Ja eventueel nog de textures veranderen, maar je kan het ook zo laten en zo'n soort glans maken. Offtopic: Ik wil niet 'bazig' overkomen ofzow maar dit topic is toch voor dingen over "The Mahari Islands"? (ja) Dus dit soort dingen kan je dan beter posten in het "Show your models" topic . Reageren
SWYV Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 idd, wat Puma zei, jij zou best volgend keer in de "show your models" topic want dit mod is dood (behalve Las Colinas) maar spijtig dat Puma ermee gestopt is met zijn Staunton, jij mag altijd komen bij de Las Colinas indien jij wilt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.