Silverwing Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb een signature gemaakt van Zelos Wilder, een personage uit Tales of Symphonia. Ik vind hem best wel goed gelukt, eigenlijk. En voor degenen die zeggen dat hij te licht is; als hij donkerder is ziet hij er niet uit. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik vind hem zeker niet te licht, het past gewoon goed bij de stijl.. Dat dromerige effect (als dat de bedoeling was) is zeer goed gelukt.. Render is mooi verwerkt, en loopt mooi samen met de achtergrond. Verder valt er weinig op te merken aan de signature behalve de tekst. Ik vind de kleur van de tekst niet zo mooi, misschien is het mooier als die ook in het grijs is, verder lijkt het alsof de tekst niet helemaal in dezelfde lijn staat als het zwaard, misschien moet het nog ietsie schuiner gezet worden. Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.. Een mooie signature, zoals altijd bij jou. Voor deze sig een verdiende 9/10. Reageren
Silverwing Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Bedankt voor je reactie Ronald. Als kleur van de tekst had ik Zelos zijn haar gekozen, en ik vond het wel passen. Maar ik zal nog wat andere dingen proberen. Nog rates? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Heey silverwing Commentaar: Je siggy zag er op het eerste zicht licht uit, deed wat pijn aan me ogen namelijk.. - punten: De siggy is te licht.. + punten Je render en achtergrond passen goed bij elkaar, ook je fond en lettertype zijn perfect EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Leuke sig, alleen zou ik dat hele lichte effect weglaten, dat maakt de sig er niet echt beter op namelijk, voor de rest prima werk! TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.