Talietje Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ik heb ergens eens een mooi muziekje gehoord en heb dan opgenomen met mijn mp3. maar ik weet de tittel niet en ik moet de tittel van dat liedje hebben. ik wil het liedje wel op een site zetten voor degene die me willen helpen, maar dan met ik eerst natuurlijk ookj weten hoe ik het op een site kan zetten niet een site voor altijd maar een tijdige site. gelijk als imageshack ongeveer. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Je mag het niet uploaden aangezien dat illegaal is. Je mag alleen maximaal een stukje van 30 seconde laten horen. Maar als je de tekst hier nou is neerzet of beschrijft wat voor soort muziek het is dan kunnen we nog wel wat van deze topic maken. Reageren
Talietje Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) ik kan geen duits, het is een duits liedje, ik heb nog geen duits geleerd: ...etsaked tsouwender eharoverehender... ik schrijf het zo wat ik hoor, zo'n paar woordjes kwamen er een paar keren in, dat is het refrein denk ik. dus ik zeg het nog een keer ik heb nog geen duits geleerd ik heb maar geschreven wat ik hoorde. tis wel moeilijk om de tittel van het liedje te vinden edit: het is wel met een piano en een man die zingt Bewerkt: 20 augustus 2006 door tallex Reageren
Daan007 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Joriz: Je mag toch wel een liedje uploaden via RapidShare ? En dan de link hier neer zetten ? Maar Tallex ik kan niet zo goed duits lezen. Maar als je hem mag uploaden via RapidShare kan ik je mischien helpen. Daan Eigenlijk moet je je vraag in dit posten. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Joriz: Je mag toch wel een liedje uploaden via RapidShare ? Daarvoor moet je maar even op http://www.bumastemra.nl/ ofzo kijken. Je mag geen muziek verspreiden waarvoor je auteursrechten niet bezit verspreiden. Maar je mag wel een kort voorbeeld laten horen. Maar we weten iedergeval nu dat het Duitse muziek is dus er valt al een heleboel af. Als Tallex nou nog even iets beter meehelpt met zijn antwoord te krijgen door bijvoorbeeld te vertellen wat voor muziek het is(pop, rap, Duitse slager, apre-ski, rock), hoe het klinkt en waar je het hebt gehoort (bijvoorbeeld in de top 40). Tevens kan je een stukje tekst in het Nederlands neer typen ofzo. Als je Duits niet zo goed is. Reageren
Talietje Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) ik kan helemaal geen duits (nog niet geleerd!!) en wat als ik het muziek bestandje gewoon even naar iemand stuur via emailadres en het is maar een opgenomen bestandje met men mp3 , mag ik het dan nog altijd niet uploaden ofzo? Bewerkt: 20 augustus 2006 door tallex Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Zoals ik al zei kan je hier een fragment uploaden. Maar als je geen eens zegt wat voor soort muziek het is enzo denk ik niet echt dat je een antwoord wilt. Alleen met veel informatie kan je namelijk antwoord op zo'n vraag geven. Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) - het is met een piano - het is een duits liedje - het is geen rappe muziek en hoe kan ik dan een klein deeltje fragment uploaden voor jullie? Bewerkt: 21 augustus 2006 door tallex Reageren
Talietje Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ja ik heb een nieuw bericht geplaatst omdat niemand anders toch zou terug kijken ofwel duurt het dan nog heel lang. mijn papa had ook een deeltje gehoord en hij zegt dat het zo word geschreven: ... der tag is am ende ... zo'n stukje weet hij maar ik wil nog altijd een fragmentje uploaden voor jullie, het stukje gaat dan niet echt duidelijk zijn met die storingen, want ik heb het ook op mijn mp3 opgenomen. Als iemand me nu eindelijk uitlegt waar ik een fragmetje kan uploaden en jullie de link dan kan geven. ik hoop dat we nog rap de tittel vinden dan kan ik het kopen op cd omdat het zo'n mooi liedje is. Reageren
Preddy Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik heb wat rondgekeken voor je, maar op die tekst kan ik geen lyrics vinden. Lijkt me dan het beste dat je een stukkie upload, zoals al voorgesteld is. Wat er vergeten is, is je een linkje te geven voor een programma die dat kan. Je moet zelf maar ff kijken welk programma het precies kan, heb daar zelf geen verstand van. Mijn ervaring gaat niet verder dan deze: http://www.download.com/GoldWave/3000-2170...tml?tag=lst-0-1 Heb geen idee hoeveel je kan doen met deze trial versie, moet maar ffies uitproberen. Als dat niet werkt kan je uit deze lijst wat proberen: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?t...ic&tag=srch Als iemand anders mss een goede link heeft voor een dergelijk programma kan dat natuurlijk ook. Wanneer het je gelukt is, kan je het bestandje met 30 sec muziek uploaden onderaan als je post (waar die knop met "bladeren" staat). Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Voor muziek uploaden kun je http://www.yourfilehost.com/flash_upload.php gebruiken. ..etsaked tsouwender eharoverehender... Dit ziet er niet erg Duits uit, om eerlijk te zijn. Reageren
Talietje Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 het liedje is niet echt duidelijk en er zullen wel stemmen bij zijn. klik Reageren
Wrieh Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 joriz zei dat je maar 30 secs mocht...jij hebt 170 secs sorry dta ik zo mod achtig doe Reageren
Talietje Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 weet iemand nu de tittel Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 weet iemand nu de tittel Nee, de kwalitiet is voor mij te slecht om er wat uit te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.