Jump to content

Packer vervoer


$NeoSyp$

Recommended Posts

Hey mensen iedereen zegt dat je geen voertuigen met de Packer kunt vervoeren, maar dit kan wel makkelijk!(zonder dat ze vallen :puh: ) Als je in een packer zit druk je op 8 of 2, en dan gaat dat ding omhoog, waardoor je er voertuigen onder kunt zetten! Dit werkt het beste met suv's want die zijn lang en kunnen tussen die stangen blijven zitten.

Ik dacht ik post het effe want dit is echt stoer en ik heb nog nooit iets gelezen over dit, dus als je iets wilt vervoeren, (meerdere voertuigen) gebruik de packer! Tock rustig rijden, geen scherpe bochten anders kan ie alsnog vallen... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    16

  • Donwell

    6

  • Kraay

    5

  • megamaggot

    5

nou het nut is veel mensen willen vervoer voor autos en ik heb er een :puh:

Ik lees namelijk heel veel topics over of er vervoer voor voertuigen is zoals een vliegtuig of een vrachtwagen, niemand postte dit in die topics, de topics waarin het wel staat zijjn al heel oud en staan ergens achterin dus ik post het :puh:

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

dit was toch al lang bekent? ik weet dit al heel lang hoor :bonk:

en dat je ze kan vervoeren zonder dat ze eraf vallen is ook niet waar, ga er maar eens wat harder mee rijden, ze vallen er zo af hoor of ze ontploffen ineens. en de meeste topics over dingen vervoeren gaan over het vervoeren van boten en fietsen(wat zelfs niet in een packer gaat).

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

maar vor heel veel mensen as dit nog niet bekend, en je kunt er makkelijk mee rijden zonder er vanaf te laten vallen, zoals ik in een andere reactie al zei: Zolang je maar niet scherpe bochten maakt of te snel gaat gaat het goed (en je moet hem ook niet helemaal naar voren zetten, want dan kan de Packer niet meer goed rijden; geld voor onderin) en de autos blijven meestal alleen goed staan onderin, dus probeer dat maar, ik maak wel een filmpje...

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je die caps nu is uit laten staan!!!

Verder heb ik met mijn ps2 controller wel is op mijn PC aangesloten, en ik kon alle toetsen om te rijden er mee instellen zonder dat ik er maar één ding van miste. Dus je hebt gewoon evenveel toetsen/knoppen/buttons om te besturen op de ps2 of pc. Dus het is onzin dat je het op de PS2 eerder vind dan PC... :duh::duh::ch:

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel dat jer op een toetsenbord meer toetsen hebt(ook die niet gebruikt worden)

Trouwens, er is nog een voertuig waarmee je dingen kunt vervoeren, de dumper. Dat was al bekend maar ik zeg het toch maar even. Het rijden is makkelijker met de dumper, maar je moet wel eerst:

1.Rijdt het voertuig dat je wilt vervoeren naar de hunter quarry, bij de kraan.

2.Til het voertuig een beetje op, zodat de dumper er onder kan.

3.Zet de laadbak van de dumper er onder.

4.Laat het voertuig weer in de dumper zakken.

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...