Jump to content

Packer vervoer


$NeoSyp$

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    16

  • Donwell

    6

  • Kraay

    5

  • megamaggot

    5

Ik heb 2 vragen.

1.Hoe is het Op XBOX om dat spel naar boven te laten gaan?

2.Waar is de Dumper Quarry? Of kan het ook aan die Boot in San Fierro? :cya:

De Quarry kun je vinden/betreden na de missie Explosive Situation. Als je 7 levels hebt voltooid spawnen daar de: Bulldozer en de Dumper.

Om die klep naar boven te doen met de XBox is volgens mij met de Linker Analoge Stick, en ander de rechter. Gewoon op en neer bewegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe je de bovenste "plank" van de packer omhoog krijgt met de packer,maar die vraag beantwoordt(hopelijk) iemand anders wel voor jou.

Ik heb me beziggehouden met je 2de vraag.

De quarry ligt net buiten las venturas,aan de westzijde.Hier kan je de dumper ophalen nadat je ale quarry missies hebt voltooid.Je kan beginnen aan de quarry missie na de missie explosive situation.Bij deze missie moet je al meteen dynamiet gaan stelen.Je vroeg ook of het ook kon aan de boot in san fierro,ik denk dat je hiermee easter basin bedoelt.Het kan,maar het zou een beetje onnodig zijn om helemaal van las venturas naar San Fierro te rijden,vind je niet?

Ik heb ook een kaartje gemaakt met de quarry en easter basin erop aangeduid,ze zijn in het geel aangeduid dus niet op de rode lijn en bruine bollen letten ;) .

De linkse gele bol is uiteraard easter basin en de quarry is de rechtste bol.

quarryeneasterbasinst6.png

Ik hoop dat het plaatje het doet hoor :puh: .

greetz,MM :cya:

EDIT:Te laat..Ik moet echt sneller leren typen en uploaden.:puh:

Bewerkt: door megamaggot
Link to comment
Delen op andere websites

Het is al wel bekend,maar nu kunnen er auto's op blijven staan.Dit was nog niet bekend,want ze vielen er altijd af.Maar je moet wel HEEL taag rijden,anders is het net of de auto wegrijdt en dan begint de packer te schokken.

Ik zette altijd een motor op de packer,"plank" omhoog,motor er schuin inzetten en dan "plank" terug naar beneden.En dan traag rijden natuurlijk.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook eens geprobeert om de bovenste plank van de packer omlaag te doen als een auto eronder stond, alleen toen ontplofde het hele zooitje... :N de auto die erin stond werd geplet en als gevolg ontplofde hij. maar het zag er wel grappig uit. 8)

Bewerkt: door killroy
Link to comment
Delen op andere websites

dat komt waarschijnlijk omdat R* het zo heeft gedaan dat door de druk van de grond op het dak van een auto(als ie is geflipt) ontploft. Die plank raakt het dak aan, denkt dat het de grond is en boem (of zoiets) :puh:

Tot zover mijn theorie

Conclusie:doe de plank niet omlaag als er een auto staat :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 vragen.

1.Hoe is het Op XBOX om dat spel naar boven te laten gaan?

2.Waar is de Dumper Quarry? Of kan het ook aan die Boot in San Fierro? :cya:

1. Stil staan en dan de rechter analoge stick naar beneden of naar boven bewegen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...