B.I.G._-M_* Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ok. Dat gaa Ik zo even uittesten Ik vind wel dat het met de Packer nog steeds moeilijk is om Autos te vervoeren, maar het heeft me wel wat geholpen... Bedankt Jongés! Reageren
Kraay Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik heb maar is een filmpje gemaakt hoe goed het wel niet lukt.. 1.Ik heb SUV's geprobeerd, maar die passen niet 2. Ik heb een musclecar&Streetracer geprobeerd, werkte ook niet echt..de stretch lukte nog een klein beetje maar ook niet goed. Download hem hier, let niet op de eventuele spelfouten, ik geniet nog even van mijn laatste dagen vakantie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik bedoelde stationwagons, geen suv's, sorry :$ Die werken bij mij heel goed(andere ook redelijk) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik heb maar is een filmpje gemaakt hoe goed het wel niet lukt..1.Ik heb SUV's geprobeerd, maar die passen niet 2. Ik heb een musclecar&Streetracer geprobeerd, werkte ook niet echt..de stretch lukte nog een klein beetje maar ook niet goed. Download hem hier, let niet op de eventuele spelfouten, ik geniet nog even van mijn laatste dagen vakantie Lol Kraay, goed filmpje Op dat nummerbord van die Infernus stond Eclipse Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik heb het filmpj gezien, ik snap het niet bij mij lukt het wel met stations Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Bij mij niet als ik het probeer vliegt meteen de Packer in de fik Reageren
Kraay Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 maar vor heel veel mensen as dit nog niet bekend, en je kunt er makkelijk mee rijden zonder er vanaf te laten vallen, zoals ik in een andere reactie al zei: Zolang je maar niet scherpe bochten maakt of te snel gaat gaat het goed (en je moet hem ook niet helemaal naar voren zetten, want dan kan de Packer niet meer goed rijden; geld voor onderin) en de autos blijven meestal alleen goed staan onderin, dus probeer dat maar, ik maak wel een filmpje... ik heb het filmpj gezien, ik snap het niet bij mij lukt het wel met stations Ik wacht nog op je filmpje, volgens mij heb je het gewoon allemaal bij elkaar verzonnen , want bij mij lukt het toch echt niet.. Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik heb het met alles geprobeert,auto er schuin inzetten,"plank" half naar beneden doen. verder weet ik niets meer hoe het zou lukken hoor. greetz,MM Reageren
NIELS_ Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb maar is een filmpje gemaakt hoe goed het wel niet lukt..1.Ik heb SUV's geprobeerd, maar die passen niet 2. Ik heb een musclecar&Streetracer geprobeerd, werkte ook niet echt..de stretch lukte nog een klein beetje maar ook niet goed. Download hem hier, let niet op de eventuele spelfouten, ik geniet nog even van mijn laatste dagen vakantie :O Vette mod:D Reageren
Donwell Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Je kan het beter zo doen: Packer spawnen/stelen, auto pakken, plank oprijden, in Packer stappen, plank omhoog. Zo blijft hij veel langer staan. Hij hopst wel op en neer, maar brengt weinig schade aan. Kijk wel uit als je een heuvel af/op rijd, doe dit in kleine fases, anders valt hij eraf. Reageren
Blink Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Het helpt soms ook nog om de auto op de handrem te zetten. Op de Xbox is dit X Reageren
megamaggot Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb hem op de handrem proberen te zetten maar dit lukt niet hoor. Als ik hem op de handrem zet en op de toets druk om uit te stappen dan blijft hij zitten,pas als ik de handrem loslaat dan stapt hij uit. greetz,MM Reageren
Blink Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Het voertuig wat je op de Packer zet dat moet je op de handrem zetten. Dan stap je erui/eraf en stap je in de Packer. Vergeet niet heel voorzichtig te rijden want je weet wat er gebeurd! Reageren
LBG Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Volgens mij kan je hem niet op de handrem laten staan, die kan je volgens mij alleen gebruiken om te remmen als je ook echt aan het rijden bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.