Blink Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ja volgens mij heb je gelijk! Net heb ik het even zitten bekijken maar als je aan het rijden bent met bijvoorbeeld een Sanchez en op X drukt (xbox) dan slipt hij dus het is inderdaad meer een soort rem...niet echt een hand rem zoals ik het bedoelde. Mark Reageren
gta speler Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 weet iemand hoe je gemakelijk een boot kan vervoeren met een voertuig want heb het nog nergens zien staan alvast bedankt Reageren
Scooter Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Hey, Welkom. Je kan proberen een boot op de kant te varen, en die onder het dek van de packer duwen. En dan het dek een beetje laten zakken zodat de boot klem komt te staan. Ik vraag me af of het wel werkt, omdat je boot dan ook schade krijgt, en op den duur in de vik vliegt. Er is verder geen andere manier dan varen om je boot te verplaatsen op een manier dat hij heel blijft. Bewerkt: 24 augustus 2006 door Scooter Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 helaas, auto's kun je er goed mee vervoeren , maar een boot zou er niet eens onder passen Reageren
Donwell Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 helaas, auto's kun je er goed mee vervoeren , maar een boot zou er niet eens onder passen Een Dinghy zal misschien wel lukken, maar anderen niet. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 dinghy is te breed helaas Reageren
GTA-Yoeri Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Een fiets (Moutenbike, Bike of BMX) kun je in een walton vervoeren! Je kan met L1 ( op PS2 ) springen! Probeer goed in het midden te springen van de bak aan de achterkant! Als hij in het midden is blijft hij staan! Hoe hard je ook rijdt G-Y Reageren
the master gamer Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Inderdaad,, dat kan ook met een bobcat Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Als je een auto wil vervoeren , kun je beter de TowTruck gebruiken, een packer is vaak useless. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 nou dat op de handrem is me gelukt een keer, heel moeilijk maar het lukt download het programma Xfire is open een gesprek(met scrolllock+x) terwijl je spatiebalk inhoud,, sluit gesprek weer, probeer even gas te geven, en je zal zien dat hij op de handrem staat, dan stap je heeel gewoon uit (zo vond ik het dus uit...) maar okay waarschijnlijk lukt het ook wel als je spatie inhoud en dan gewoon pauze menu... of gewoon windows toets op toetsenboard...terwijl je spatie in houd... en dan weer in het spel... maar zo vond ik het uit... als je dan de auto vervoerd in de packer lukt het denk wel... of download een trainer.. en dan doe je infinite car health aan.. dan kan je auto ook niet exploderen als hij onderin staat ik gebruikte altijd een auto mod, dan is de dumper een DFT-30 met een laadbak die omhoog en omlaag kan, en dat werkte todat die DFT-30 ineens een meter boven de grond zweefde.. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Als je een auto wil vervoeren , kun je beter de TowTruck gebruiken, een packer is vaak useless. Dan kan je beter gewoon gaan rijden met je auto Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Als je een auto wil vervoeren , kun je beter de TowTruck gebruiken, een packer is vaak useless. maar het voordeel van de packer is dat je er meerdere auto's tegelijk mee kunt vervoeren Reageren
Mb. Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Als je een auto wil vervoeren , kun je beter de TowTruck gebruiken, een packer is vaak useless. maar het voordeel van de packer is dat je er meerdere auto's tegelijk mee kunt vervoeren Dan heeft de Packer nog geen nut, als je normaal rijdt, vallen ze er nog af Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Ja je moet iets langzamer rijden maar stel: Je bent in Los Santos, zit in een packer, en ziet 3 wagens die je moet exporteren in San Fierro, en die je al heel lang zoekt. Er is geen garage in de buurt, dus je doet het met de Packer. Je rijdt rustig naar San Fierro (door het platteland, de snelweg is te gevaarlijk voor een Packer met landing) en je levert keurig je wagens af bij Easter Bay. Dit was dus een voorbeeld hoe een Packer van pas kan komen! Reageren
356 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik wist het al, en trouwens auto's vervoeren op de packer lukt niet echt. Als je de auto onderin zet pleurt ie er af en ook als je hem bovenop zet. Als je de auto onder te strak vastklemt ontplotft ie. Ik doe het altijd gewoon met de towtruck (ik snap ook niet echt wat voor nut een auto vervoeren heeft, tenzij je er meerde tegelijk kon vervoeren) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.