Mastertuner Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 Âuto's die eigenlijk te groot zijn voor in/op de packer kun je toch ook via die kraan in Easter Basin in SF of ben ik nu helemaal aan het dromen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 ik gaf een VOORBEELD... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 wat zijn de toetsen of de ps2 om dat ding omhoog te doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 Rechter joystick naar voor Rechter joystick naar achter Voor alle verdere controls: Wikigta - Controls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2006 wist ik al vanaf het begin dat ik het spel had dus 2 jaar geleden >>> Door Dutchy3010: Deze post voegt helemaal geen waarde toe aan het topic. Graag dit soort posts achterwege laten.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Hey mensen iedereen zegt dat je geen voertuigen met de Packer kunt vervoeren, maar dit kan wel makkelijk!(zonder dat ze vallen ) Als je in een packer zit druk je op 8 of 2, en dan gaat dat ding omhoog, waardoor je er voertuigen onder kunt zetten! Dit werkt het beste met suv's want die zijn lang en kunnen tussen die stangen blijven zitten.Ik dacht ik post het effe want dit is echt stoer en ik heb nog nooit iets gelezen over dit, dus als je iets wilt vervoeren, (meerdere voertuigen) gebruik de packer! Tock rustig rijden, geen scherpe bochten anders kan ie alsnog vallen... dit werkte ook op de ps2 volgens mij. werkt het ook bij vc?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.