Jump to content

Miami Vice Soundtrack

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij is de soundtrack die jij bedoelt de titelsong, en dat is dacht ik Miami Vice Theme.

Om voor de volgende keer te onthouden, veel titelsongs hebben het woord Theme in de titel zitten... ;)

Geplaatst:

Ik heb de film niet gezien maar volgens mij is het Numb/Encore - Jay-Z Ft. Linkin' Park, ik weet het niet zeker maar dit liedje draaien ze wel tijdens de reclames van Miami Vice..

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb de film niet gezien maar volgens mij is het Numb/Encore - Jay-Z Ft. Linkin' Park, ik weet het niet zeker maar dit liedje draaien ze wel tijdens de reclames van Miami Vice..

idd dat is de soundtrack :Y

en Froodoo hij vraagt de soundtrack van de nieuwe film, niet de titelsong van de serie van 30 jaar geleden :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Ik heb het even voor je opgezocht en kwam een artikel tegen op planet over de soundtrack van Miami Vice. John Murphy heeft de soundtrack gezongen voor Miami Vice. Daarnaast kwam ik op Amazon.com de orginele soundtrack tegen. Deze kost $13.88.

Geplaatst: (bewerkt)

13 dollar voor een liedje, nou dan download ik em wel.. :puh:

En Froodoo, ik zij toch echt Miami Vice Film :D

Ik heb 't Snel opgezocht en DaddyPimp is de sterkste schakel, je hebt de hoofdprijs gewonnen :D

Bewerkt: door Le MrG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...