Le MrG Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Weet iemand wat de soundtrack is van de Miami Vice film? B.V.D. Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Volgens mij is de soundtrack die jij bedoelt de titelsong, en dat is dacht ik Miami Vice Theme. Om voor de volgende keer te onthouden, veel titelsongs hebben het woord Theme in de titel zitten... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb de film niet gezien maar volgens mij is het Numb/Encore - Jay-Z Ft. Linkin' Park, ik weet het niet zeker maar dit liedje draaien ze wel tijdens de reclames van Miami Vice.. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb de film niet gezien maar volgens mij is het Numb/Encore - Jay-Z Ft. Linkin' Park, ik weet het niet zeker maar dit liedje draaien ze wel tijdens de reclames van Miami Vice.. idd dat is de soundtrack en Froodoo hij vraagt de soundtrack van de nieuwe film, niet de titelsong van de serie van 30 jaar geleden Bewerkt: 20 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb het even voor je opgezocht en kwam een artikel tegen op planet over de soundtrack van Miami Vice. John Murphy heeft de soundtrack gezongen voor Miami Vice. Daarnaast kwam ik op Amazon.com de orginele soundtrack tegen. Deze kost $13.88. Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) 13 dollar voor een liedje, nou dan download ik em wel.. En Froodoo, ik zij toch echt Miami Vice Film Ik heb 't Snel opgezocht en DaddyPimp is de sterkste schakel, je hebt de hoofdprijs gewonnen Bewerkt: 21 augustus 2006 door Le MrG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.