Jump to content

SUV's en wagons

Beste SUV of wagon  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de beste Wagon?

• Huntley
      9
    • Landstalker
      3
    • Rancher
      16
  2. 2. Wat is de beste SUV?

• Perennial
      2
    • Regina
      2
    • Stratum
      16
    • Romero (Echt een SUV!!!)
      4
    • Solair
      4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie de beste mensen? Stemmen maar! Zeg ook waarom.

Ik vind de Landstalker qua uiterlijk de beste, ziet er stoer uit, maar qua performance is de Rancher toch wel de King!

Voor SUV's: De Regina vind ik wel lekker rijden, ziet er ook goed uit. Perennial, als ik die zie rijden laat ik die ook niet graag ontsnappen. Maar de beste vind ik toch de Stratum, je kunt hem lekker tunen, rijdt lekker, ziet er geweldig uit! Ik speelde vroeger bij een vriend de Og Loc missies, ik kwam net na een missie de Burger Shot uit, zag dat ding geparkeerd staan en vond hem meteen prachtig. Het is ook een van mijn favoriete auto's in het hele spel!

Maar genoeg gekletst, stemmen maar! :sst:

PS: Stuur ook foto's van jullie favoriete getunde Wagon en/of SUV!

Hier de mijne:

PS: DE SUV'S EN WAGONS ZIJN DOOR ELKAAR GEHAALD, EXCUSES, DIT KAN NIET MEER WORDEN VERANDERD

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

zijn de rancher landstalker en huntley niet de SUV's? een SUV is toch een terreinwagen?

maar ik vind de landstalker wel mooi en de rancher is ook niet slecht.... hmmm ik denk landstalker dies toch wat mooier. :)

en de stratum das een straatracewagen. 8)

Geplaatst:

Ja kan ja dat zij de SUV's zijn, want SUV is SubUrbanVehicle, maar de Stratum is wel een SUV, maar ook een streetracer ja. In de officiele strategy guide staat dat ook.

ja frostiman je hebt de soorten door elkaar gehaalt, die autos zoals de landstalker zijn de rancher zijn SUV's en eigenlijk horen die wagons ook tot de suv categorie :bonk::bonk::bonk:

EDIT : je hebt de betekenis ook nog eens fout : een suv is Sports Utility Vehicle :bonk:

eerlijk gezegt vind ik neit dat je een topic moet starten als je er niets van af weet.

hier wat info :

Een Sports Utility Vehicle (SUV) is een auto met een hoog laadvermogen en de capaciteit om passagiers te vervoeren, zoals een stationwagon, in de meeste gevallen gecombineerd met off-road-techniek in de vorm van vierwielaandrijving (4WD)

Bron Wikipedia.org

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik

ok sorry ik zal het veranderen(als dat kan)

Kan niet meer veranderen, sorry :$

Goed opgemerkt

Geplaatst:

en de romero is volgens mij een lijkwagen. die vind je soms naast ziekenhuizen (nou lekker betrouwbaar ziekenhuis :bonk: )

Geplaatst:

IS HET OOK MAAR OOK EEN STATIONWAGON STAAT TOCH ECHT IN OFFICIELE STRATEGY GUIDE, EN BEHALVE DAT ER EEN LIJK LIGT INPLAATS VAN BANKEN LIJKT HET WEL OP EEN STATIONWAGON, EEN SOORT OMGEBOUWDE STATIONWAGON ZEG MAAR.

Ja kan ja dat zij de SUV's zijn, want SUV is SubUrbanVehicle, maar de Stratum is wel een SUV, maar ook een streetracer ja. In de officiele strategy guide staat dat ook.

SUV betekend in het echt toch nog steeds Sports Utility Vehicle.. :Y

Daarvan vind ik Huntley het mooist, en goed in het terrein. maar de Rancher van die wagens toch de beste. De landstalker vind ik echt niks, stug geveerd, nee echt niks voor mij. En van de wagons de Stratum, al rijd ik er niet zovaak mee.

@frostiemen Calm down dude, en zet je caps uit! En dikbuik zei de betekenis al, mijn fout!

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:
ja frostiman je hebt de soorten door elkaar gehaalt, die autos zoals de landstalker zijn de rancher zijn SUV's en eigenlijk horen die wagons ook tot de suv categorie :bonk::bonk::bonk:

EDIT : je hebt de betekenis ook nog eens fout : een suv is Sports Utility Vehicle :bonk:

eerlijk gezegt vind ik neit dat je een topic moet starten als je er niets van af weet.

hier wat info :

Een Sports Utility Vehicle (SUV) is een auto met een hoog laadvermogen en de capaciteit om passagiers te vervoeren, zoals een stationwagon, in de meeste gevallen gecombineerd met off-road-techniek in de vorm van vierwielaandrijving (4WD)

Bron Wikipedia.org

Gaap.....

Oh ja dat komt ook bekend voor maar ik wweet toch zeker dat een SUV ook een SubUrbanVehicle is, dat heb ik al meerdere malen gehoord, waaronder op het nieuws; ik citeer: Worden SubUrbanVehicles, afgekort SUV, nog wel toegelaten in sommige gemeenten, blablabla...

hier wat info :

Bron Wikipedia.org

Gaap.....

Oh ja dat komt ook bekend voor maar ik wweet toch zeker dat een SUV ook een SubUrbanVehicle is, dat heb ik al meerdere malen gehoord, waaronder op het nieuws; ik citeer: Worden SubUrbanVehicles, afgekort SUV, nog wel toegelaten in sommige gemeenten, blablabla...

Nog grotere gaap :gaap: . Dan moet je is wat meer naar het nieuws gaan luisteren...

Bewijs: http://nl.wikipedia.org/wiki/SUV + Alle sites op google zeggen het.

SubUrbanVehicle is geen officeel woord, en is gewoon zelfverzonnen door iemand. Google vind er 3hits mee, en 1 foto. Dus het is totalbullshit

Bewerkt: door Kraay

het nieuws verteld vaak veel fouten, vaak worden dat soort stukjes over nieuwe bijvoorbeeld verkeersregels geschreven door nieuwsjournalisten(veelal vrouwen :puh:) en niet door mensen die meer verstand hebben van autos.

dus geloof neit altijd wat er in het nieuws gezegt word

TIP : BIJ DE PE*RL ZIJN DEZE MAAND GEHOORAPPARATEN VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS

Geplaatst:
het nieuws verteld vaak veel fouten, vaak worden dat soort stukjes over nieuwe bijvoorbeeld verkeersregels geschreven door nieuwsjournalisten(veelal vrouwen :puh:) en niet door mensen die meer verstand hebben van autos.

dus geloof neit altijd wat er in het nieuws gezegt word

TIP : BIJ DE PE*RL ZIJN DEZE MAAND GEHOORAPPARATEN VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS

Haha, maar ik heb dit toch duidelijk MEERDERE MALEN op het nieuws gezien!!! En wat is dan de afkorting van SubUrbanVehicle heh? :puh:

En ik wil hier even niet meer over discusseren, want daar is dit topic niet voor, stem gewoon, zeg waarom je dat vindt en post graag ook een plaatje!

Geplaatst:

nou als je Sports Utility Vehicle intypt bij google krijg je 100000 hits, als je SubUrbanVehicle intypt krijg je 3 hits :slotje:

probeer het eens zonder spaties ik kreeg dit 'Resultaten 1 - 10 van circa 13.900.000 voor sub urban vehicle (0,20 seconden)'

Dus het is wel zo :puh: en nu ophouden ok serieus :slotje:

Ps: bij spots utility vehicle kreeeg ik 13.500.000 hits dus het zijn er zelfs meer :puh:

je hebt gelijk, maar in de eerste 20 hits vind ik maar 2 die iets met autos te maken hebben, de rest gaat over sportclubs, huishoudelijke aparaten en aircos. ook als je afbeeldingen doet krijg je van de 8 fotos, 1 hummer, 1 fiets, 1 ligfiets en 5 speelgoeddingen :duh:

EDIT : ook in de vorm van suburban vehicle krijg ik alleen maar hits over de chevrolet suburban 1500 en niets over de algemene SUV's waar dit topic over gaat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...