Jump to content

inspiratie loos :|

Recommended Posts

Geplaatst:

hallow.

ik ben op t moment erg inspiratie loos.

ik wil graag werken met 3ds. dit lukt wel. maar ik vint het nog wel lastig.

en omdat ik nu niks weet om te maaken wort ik er ook niet beter in.

dus drm vaar ik hulp aan julie.

weeten jullie iets wat niet al te moeilijk is om te maaken maar wat wel mooi is. het liefst wil ik graag gebouwen gaan maaken. maar andere tips zijn ook welkom hoor.

Geplaatst:

Doe eens een simpel huisje, gewoon een box neerzetten en een pyramide erboven. Nu nog gewoon even de textures erop en klaar.

Geplaatst:

oke zo makelijk hoeft het nu ook weer niet :duh:

nee ik kan er al best wel goet met 3ds omgaan maar ik weet niets meer te maaken.

Geplaatst:

Haha, nou, eerst een box (goed groot). Zet nu de pyramide als dak erop, maar zorg dat hij breder en langer is als de box. Pak nu een paar cilinders (ofzo) en maak daar pilaren van. Balkonnetje bijbouwen, maar ik heb geen flauw idee hoe dát moet, evenals het zwembad...

Geplaatst:

ik heb mischien wel wat voor je :Y

probeer een flat gebouw te maken met details of een zelf ontworpen moderne gebouw

die nog niet bestaat want met 3ds max kan je alles maken wat je maar wil :*D

of je kan gewoon een stukje land maken ofso :)

je kan ook gewoon wat oefenen om huizen te maken en te verbeteren zodat je skills omhoog

gaan :puh:

Geplaatst:

Waar gebruik je niet, Google Earth. Google Earth is een progamma, waarmee je de hele wereld kan bekijken, inclusief de huizen. Hier kan je vele huizen namaken, of je erdoor laten inspireren. Teven is Google Earth helemaal gratis, en makkelijk te gebruiken.

Je kan Google Earth hier downloaden ;)

Geplaatst: (bewerkt)

wat je ook kunt doen is wat google naar afbeeldingen door wat stoms in te typen

en kun je daar inspiratie vinden

bv type huis en voila

hille%20huis.JPG

Bewerkt: door EXIT
  • 2 weken later...
Geplaatst:

hallo

(ik weet dat dit al een oud topic is maar ik was op vakantie en wil toch graag nog ff reageren)

EXIT

tnx voor dat plaatje dat heeft mij op een zeer goet idee gebracht om iets te maken wat niet erg moeilijk is maar wel mooi.

nogmaals bedankt.

Big-Bear

ook u bedankt.

dat is zeker handig jha. met de gebouwen die daar in 3d instaan kun je ze zeer goet na maken of inspiratie uit op doen jha.

bedankt dus nog een x.

Donwell

jha jha.

daar kan ik ook wel wat mee ja. met die foto van exit en uw tips moet het wel gaan luken.

nick11123

jha een stuk land maken daar ben ik nu al heel lang me besig en dat wort nu tog wel een betje zaai dus drm wouw ik graag wat tips.

maar uw tips ofer die flat kan ik ook wel gebruiken. daar kan ik seker wel wat mee. bedankt ook hiervoor.

jha dus alemaal heel erg bedankt. dit zijn nu tips vaar ik wat aan heb. bedankt.

Geplaatst:

Ik wist ook niet wat ik moest maken toen ik begon,

ik had toen als eerste mijn eigen huis nagemaakt, daarna het voetbal veld enzovoort toen bleek dat ik geen zin meer had en stopte ik :puh:

Mijn Tip: Bouw dingen na uit je eigen omgeving!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...