VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Op GTAGames.nl heb ik deze mod gedownload. Met deze mod zou je de textures van GTA1 naar GTA2 textures kunnen converteren. Alleen snap ik er helemaal niets van. Zou iemand wat meer uitleg willen geven a.u.b.? Reageren
bas1313133 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ik snap er ook niets van Reageren
VforV Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 - Bump - De link werkt intussen niet meer omdat de GTAGames.nl download database verandert is. Maar weet echt niemand een antwoord op de vraag? Reageren
VforV Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Bump + Dubbelpost Kan iemand deze download nog eens in de download database zetten? Ik zou graag eens GTA1 met GTA2 textures spelen. ö Reageren
K.O. Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb er verder geen verstand van ofzo, maar is dit wat je wilt hebben? Het staat waarschijnlijk niet (meer) in de downloaddatabase vanwege auteursrechten o.i.d. Je kunt het natuurlijk wel gewoon van een andere site downloaden. Reageren
VforV Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Ik heb er verder geen verstand van ofzo, maar is dit wat je wilt hebben? Het staat waarschijnlijk niet (meer) in de downloaddatabase vanwege auteursrechten o.i.d. Jup, dat is 'm. Nu alleen nog weten hoe het werkt. @_@ Er zat ook geen ReadMe bij. Edit: Als ik op 'Convert' klik, gebeurt er niets als ik ingame ga kijken. De textures blijven hetzelfde. :| (Eindelijk eens een Gouranga! bonus. ) Bewerkt: 3 februari 2008 door VforV Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Allereerst is deze tool gemaakt om Grand Theft Auto maps om te zetten naar GTA2 maps, en niet andersom. Bedenk ook dat het een tool is voor modders: het is dus geen kwestie van een progje runnen en spelen maar. CMP 2 GMP genereert een uncompressed GMP-bestand van een GTA1 map, waar je zelf een bruikbaar level uit moeten maken. Los daarvan werkt het bij mij ook niet geheel vlekkeloos: niet alle blocks lijken te converteren. Voor uitleg zou je Jernej op GTAForums kunnen contacteren. Reageren
VforV Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Hmmz, ik dacht al dat het voor GTA2 bedoeld was, aangezien er in GTA1 niets gebeurde. Dus je kan niet gewoon die geconverteerde mappen kopiëren naar de GTA2 map waar de GTA2 level bestanden staan? GTA1 heeft namelijk een redelijk mooie wereld, en het zou cool zijn om die in GTA2 graphics te zien aangezien die toch een stuk beter zijn. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Het kan in principe wel, maar niet 'gewoon'. Nadat je de map hebt geconverteerd moet je ook de tiles omzetten en een nieuw script maken, wat bij elkaar een redelijke klus is. Als je geïnteresseerd bent in GTA2-maps met een GTA1-look heb je wellicht iets aan Cerbera's MultiSlayer-level. Verplaatst naar GTA2 Modding, trouwens. Reageren
VforV Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ik heb het MultiSlayer level gedownload, en correct geïnstalleerd. Thnx voor de link! =D Het ziet er leuk uit, zo dadelijk even verkennen if you know what I mean. De GTA2 lichteffecten maken het geheel natuurlijk af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.