VforV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Op GTAGames.nl heb ik deze mod gedownload. Met deze mod zou je de textures van GTA1 naar GTA2 textures kunnen converteren. Alleen snap ik er helemaal niets van. Zou iemand wat meer uitleg willen geven a.u.b.? Reageren
bas1313133 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ik snap er ook niets van Reageren
VforV Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 - Bump - De link werkt intussen niet meer omdat de GTAGames.nl download database verandert is. Maar weet echt niemand een antwoord op de vraag? Reageren
VforV Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Bump + Dubbelpost Kan iemand deze download nog eens in de download database zetten? Ik zou graag eens GTA1 met GTA2 textures spelen. ö Reageren
K.O. Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb er verder geen verstand van ofzo, maar is dit wat je wilt hebben? Het staat waarschijnlijk niet (meer) in de downloaddatabase vanwege auteursrechten o.i.d. Je kunt het natuurlijk wel gewoon van een andere site downloaden. Reageren
VforV Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 (bewerkt) Ik heb er verder geen verstand van ofzo, maar is dit wat je wilt hebben? Het staat waarschijnlijk niet (meer) in de downloaddatabase vanwege auteursrechten o.i.d. Jup, dat is 'm. Nu alleen nog weten hoe het werkt. @_@ Er zat ook geen ReadMe bij. Edit: Als ik op 'Convert' klik, gebeurt er niets als ik ingame ga kijken. De textures blijven hetzelfde. :| (Eindelijk eens een Gouranga! bonus. ) Bewerkt: 3 februari 2008 door VforV Reageren