~Mario~ Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Hallo beste forum leden, weten jullie misschien als het mogelijk is om Spy-sweeper in andere talen te gebruiken? Bewerkt: 20 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Als je gewoon de Originele versie koopt van het web en dan staat er meestal bij welke talen je moet kiezen, Als je het bij een Nederlandse site doet is het Vaak een Nederlands Programma, en bij een Engelse website staat het er vaak bij in welke talen het programma is. Staat Dutch (Nederlands) er niet bij is hij niet in Nederlands, dan zou je dus verder moeten kijken, en dan is het jammer voor je dat hij niet in je taal beschikbaar is. Te kopen: http://store.webroot.com/servlet/Controlle...mp;Locale=nl_NL Hier een gratis spyware inspectie (Nederlands) http://www.webroot.com/nl/downloads/ Reageren
~Mario~ Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Ooh nou ja dan heb ik hem in het Engels maar toch bedankt. Ik had ook nog een vraagje over Spybot, ik heb een map op me pc staan, deze: computer>document ans settings>user>cookies, nu komen daar ook weleens kleine kladblokjes in, van een site, die onthuden dan je informatie, Helpt Spybot er ook tegen dat die er niet meer komen? Zo ja? hoe dan precies? Bewerkt: 20 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Spybot is goed en gratis en het werkt perfect, hij helpt cookies (die rare bestandjes die websites op je pc plaatsen) Die geinfecteerd zijn te verwijderen op een goeie manier dat hij er niet meer is. Je zou ook Ad Aware kunnen gebruiken werkt ook goed. Ik denk dat je met die dingen toch wel vooruit kan gaan en ze zijn gratis. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ooh dat komt dan wel goed, ik heb zelfs ad-ware profesional. Gaat die dan ook tegen die cookies? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Het meest tegen spyware, het dus kleine bestandjes die informatie van je computer door geven aan bedrijven sites, hackers, crackers etc. En dat houdt Ad-Aware ook tegen. Dus erg makkelijk he. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Oke hartsikke bedankt voor je informatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.