zero-boy Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 :( ik ben opgepakt in een lowrider waar ik 8000 dollar had ingestoken wat nu ??? Reageren
Q Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 opnieuw sparen en voortaan je beter gedragen dan raak je je auto niet kwijt nee ff serieus die is gewoon weg denk ik lijkt me niet dat alle auto's die je ergens laat staan en dan verdwenen zijn op een zeker plek kan terug vinden. Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 opnieuw sparen en voortaan je beter gedragen dan raak je je auto niet kwijt nee ff serieus die is gewoon weg denk ik lijkt me niet dat alle auto's die je ergens laat staan en dan verdwenen zijn op een zeker plek kan terug vinden. Nee denk het ook niet maarprobeer de politie garage als je de moet niet wil opgeven maar er is 99.9%kans dat ie er niet is :unsure: Wel leuk eigenlijk al zou het zo zijn Reageren
Daan Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ik heb gelezen dat je ze kan terug stelen van de politie garage, hierdoor krijg je wel een wanted level. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.