Advancegta Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) zou ook leuk zijn voor de mensen die een witte psp willen en zwart hebben maar er is helaas geen blanco witte gwoon de andere faceplate van je psp afhale en 3 schroefjes eruit en erin en klaar hij is alleen te koop in de offieciele playstation winkel in tokio EDIT: ik had het fout het is een gehele psp en kost 230 euro maar dan heb je ook iets exclusiefs( en ik zeg niet mooi) Bewerkt: 20 augustus 2006 door advancegta Reageren
mattiejj Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 wel vet, die zwarte is egt stoer Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 en zojuist is ook bekend geworden dat er een ROZE psp uit gaat komen Reageren
SamShine Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Inderdaad, en ik hoop dat ze ook PSP's opnieuw gaan spuiten want ik vind hem er in het roze veel beter uitzien! En die faceplates lijken me ook best vet, er is alleen niks beter dan roze! Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 bump er komen nieuwe faceplates uit groen geel en rood volgens mij Reageren
gta_rulez Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Nieuwe kleuren Hier staan een zilveren, een gele, blauwe en rode op. Reageren
Backsmash Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 de blauwe is erg mooi. jammer dat geen psp heb. Reageren
gybrus Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Het spijt me dat ik een topic omhoog haal van 4 dagen oud, maar ik wil dit toch even zeggen. Als je dus een "faceplate" koopt met waarschijnlijk ook een achterkantje. Moet je inderdaad een paar schroefjes eruit halen 1 onder een stikker met een interesante tekst. Er staat iets als "Als deze stikker beschadigd raakt of er af is gehaalt vervalt uw garantie (van je PSP) en kunt u deze niet meer omruilen als deze beschadigd raakt op 1 of andere manier," Dus niet met een hamer erop gaan rossen om een nieuwe te halen dan vervalt je garantie ook. Maargoed je garantie vervalt in iedergeval en je hebt kans om je psp ook nog te beschadiggen waardoor die het niet meer doet. Ik zou dit risico dus niet nemen.. Er zij ook een paar bedrijven op het internet die face stikkers maken...(ik weet niet hoe ze dat noemen) dit zijn speciale stikkers die niet snel beschadiggen en waarvoor je je psp dus niet voor hoeft te openen. Grats, Gybrus Reageren
Velaro Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Je bedoelt in plaats van 4 dagen zeker 1 maand en 6 dagen ? Nouja, als je die originele faceplate niet nodig hebt kan je hem toch in warm water leggen, waardoor de stikker er makkelijk afgaat. Weet natuurlijk wel niet of dit werkt, maar normaalgezien wel zolang de sticker niet kapot gaat. Krijg je er geen sticker bij ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.