mrwhoopy Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 hallo allemaal ik ben de afgelopen week bezig geweest met de packetges zoeken dus ik kom bij 98 bij de airport onder de reclamen borden ik kijk daar ligt er niks dus mijn vraag is wat doe ik fout of is er iets mis met mijn spel of ligt ie er maar kort met vriendelijke groeten mrwhoopy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 Het kan zijn dat je deze al hebt gepakt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Weet je zeker dat je op de goede plek kijkt? Er zijn namelijk 2 plekken die erg op elkaar lijken daar, ik zal even een screen voor de exacte locatie maken. Weet je ook zeker dat je deze Hidden Package niet al hebt gepakt? [Klik op het plaatje voor vergroting] Weetje zeker dat je hem daar goed gezocht hebt? Kijk voor de zekerheid nog even goed! Bewerkt: 20 augustus 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 hmm ik keek denk ik bij de verkeerde ik heb geen cheats gebruikt dus dat kan het niet zijn maar ga morgen is kijken in ieder geval bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 laat maar ik ben er al uit wat het is ik had bij de eerste 2 missie gesmokeld en ik denk dat ie er daarom niet lag nu ik overnieuw begonnen ben en alles zo doe zoals het hoort ligt ie er wel dus wat mijn betrefd kan hier een slotje op dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.