-Niels- Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Mijn broer heeft gister een nieuwe laptop gekocht. En nu wil ik via Bluetooth bestanden kunnen overgeven, op zijn telefoon schakel ik ook Bluetooth in, alleen hij vind helemaal niets, zowel de PC als de mobiel. Ook word er in Hulp & Ondersteuning telkens gezegd, ga naar Start -> Configuratiescherm -> Printers en andere Hardware -> Bluetooth Apparaten. Maar Bluetooth Apparaten staat er helemaal niet bij. Wat kan ik doen? Laptop merk + type: Acer Aspire 3660 Telefoon merk + type: SamSung D500 Bewerkt: 20 augustus 2006 door -Niels- Reageren
Kraay Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 installeer de filemanager . Dat geinstalleerd ga naar bestand-->Instellingen en zet je daar alles goed(snelheid= 460800 en de rest weet ik niet ). Dan ga je naar de filemanager door op dit icon te drukken: Ik hoop dat het zo werkt, want ik heb geen samsung dus veel uitgebreider kan ik je het waarschijnlijk niet vertellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.