Bongo Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Weet iemand misschien hoe ik een film(avi)op een cdtje zet?? Ik heb het al geprobeert met TMPGenc maar dan geeft ie aan dat het een unsupported format is. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit kan je gewoon doen met Nero of andere software die bij je brander zit. Reageren
Bongo Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Nee want het moet een mpeg-2 formaat zijn en die kan ik niet maken met TMPGenc. Weet je misschien een andere manier? Reageren
Kraay Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Misschien dit AVI naar K(S)VCD met TMPGEnc Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Zoals ik al zei gebruik Nero. Daarmee heb ik nog nooit gehad met problemen bij omzetten. Behalve dat de kwaliteit van het beeld meestal iets achter uit gaat. Reageren
Bongo Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 kun je mij dat dan uitleggen hoe het omzetten in nero moet? Het gaan om een .avi bestand van 700MB Reageren
Joriz Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Bekijk de handleiding als je er echt niet uit komt. Het Nero programma werkt heel simpel. Klik bovenaan of je een cd of dvd wilt maken en daarna kan je gewoon aanklikken wat voor cd je wilt branden. Bijvoorbeeld een svideo cd. Reageren
Bongo Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Misschien dit AVI naar K(S)VCD met TMPGEnc Ik probeer dus de film te converteren met TMPGenc plus, maar dat geeft hij deze fout aan. Wat moet ik dan doen om hem te converteren?? En dat geeft hij bij alle grote films aan. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Bongo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.