~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik was hud.txd in de GTA SA Data folder aan het checken op icoontjes, en wat zag ik?! Een icoontje "MC" met de naam McStrap!! Misschien weer een verwijderde opdrachtgever?? Screenshot: Reageren
Goliat Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit een icoontje van Maccer, wat er dus op zou wijzen dat ze nog meer met hem zouden willen doen.. Want hoewel hij weleens tegen het einde van de game in de Cut Scene's is te vinden en ook ingame, is er volgens mij geen icoontje door het hele spel heen van hem te zien.. Goed gevonden! Edit: Of het is Ruurd31 waarvoor je missie's moet doen bij de Mc Donald's. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Goliat Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Wreed, ik vraag me af wat voor soort missies HIJ zou geven Misschien weer van die rampage missies net zoals bedoeld was met Darkel Edit: Ik heb er nog één gevonden, deze keer in de GTA Vice City hud.txd, misschien moet ik dit in VC EE's plaatsen maargoed Het is een B en de naam is Biker... Screenshot: Bewerkt: 20 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
SWYV Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 MC, heb ik ooit wel eens gezien ingame hoor, maar weet niet meer van wie enz.., ik denk eerder van Maccer zoals iemand hier al zegt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik weet absoluut zeker dat ik nog nooit MC ingame gezien heb, en heb ook McStrap nooit gehoord. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 die B is toch van die bikerclub vlak bij downtown Vice City? Reageren
HerrieM Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) MC Strap is volgens mij de naam die ze eerst aan OG Loc wilden geven. Argument: In de American.gxt (waar de teksten staan) zijn de missies van OGLoc genaam STRAP1 t/m STRAP4 Ik denk dus dat ze eerst de naam McStrap hadden, maar later het veel leukere OG Loc bedachten. Die B uit Vice zal waarschijnlijk eerst bedoeld zijn voor Mitch Baker. Bewerkt: 21 augustus 2006 door HerrieM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 MC Strap is volgens mij de naam die ze eerst aan OG Loc wilden geven.Argument: In de American.gxt (waar de teksten staan) zijn de missies van OGLoc genaam STRAP1 t/m STRAP4 Ik denk dus dat ze eerst de naam McStrap hadden, maar later het veel leukere OG Loc bedachten. Die B uit Vice zal waarschijnlijk eerst bedoeld zijn voor Mitch Baker. Daar kon je wel eens gelijk in hebben Reageren
XboxGta Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 die B is toch van die bikerclub vlak bij downtown Vice City? Bij de bikerclub is het dit logo: Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 mcstrap hoor je volgens mij ergens op de radio volgens mij op radio LS Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) mcstrap hoor je volgens mij ergens op de radio volgens mij op radio LS je hoort wel meer dingen op de radio ik denk dat die mc ook voor missies met maccer bedoelt is, alleen dat ze het eruit hebben gehaald zoals veel meer dingen in sa EDIT : of mischien dat het voor een missie was met Mercedes Cortez, da vrouwke uit Vice city maar dat het er later uit is gehaald Bewerkt: 21 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.