San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Weer wat gemaakt: Rates? Reageren
mattiejj Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 hij is erg mooi 8,5/10,hij had alleen wat meer kleur kunne hebben Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Nog meer rates? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Heey General Lee, Commentaar: Ik vond je vorige eigenlijk beter, hoewel deze niet echt veel slechter is hoor, je weet dat ik je meeste siggys zeker en vast prachtig werk vind - punten: De kleur is te eentonig dat grijsachtig), ik zou wat meer kleur erin brengen, ook is hij een beetje te donker. Ook kan ik niet lezen wat er bij je lettertype/fond staat, mischien duidelijker maken? + punten Ik vind de render die je gekozen hebt prachtig, ook past deze goed bij de achtergrond. Ook het effect heb je er goed bijgedaan.. EindTotaal Punten: 7.4 Eindbesluit: 7.4 ziet er goede score uit, hoewel je meestal meer van me krijgt, omdat je meeste andere siggys de meeste ervan beter vond. Toch heb je een prachtige score al bij al, en hoop zeker snel weer een prachtig werkje van je te zien TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.