jaah90 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Is het mogelijk om in de toekomstige mta autos te tunen in modding shops en Wheels Arch Angels? bedankt Reageren
coz Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Is het mogelijk om in de toekomstige mta autos te tunen in modding shops en Wheels Arch Angels?bedankt in de dm wss wel Reageren
nick Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Weet iemand wanner de MTA DM misschien uitkomt, volg het niet meer Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Is het mogelijk om in de toekomstige mta autos te tunen in modding shops en Wheels Arch Angels? bedankt in de dm wss wel Wat is je bron =) ? @ Nick, Dat weet niemand, gewoon wachten.. Reageren
Puma Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ik weet niet meer hoe, maar op een of andere manier zit ergens in m'n achterhoofd een stemmetje dat zegt dat MTA:DM rond kerst uitkomt . Reageren
Dinkydau Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Is het mogelijk om in de toekomstige mta autos te tunen in modding shops en Wheels Arch Angels? bedankt in de dm wss wel Wat is je bron =) ? Het is in sa-mp ook zo. Waarschijnlijk komt dat dan ook in mta. Reageren
Flame^ Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 SAMP en MTA zijn 2 verschillende mods, dat de ene iets heeft wat de ander niet heeft wil niet gelijk zeggen dat de ander dat ook heeft. Reageren
Azer Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Het is in sa-mp ook zo.Waarschijnlijk komt dat dan ook in mta. in SA:MP heb je in sommige gamemodes beschikking over geld, wat bij MTA niet het geval zal zijn . Je beredenering slaat dus nergens op. Maarja modshops zullen waarschijnlijk wel ge-add worden sinds ze bij GTA:Rumble ook al werkten (voor de diegene die het niet weten: dat is de mod van Mrjax die sinds enige tijd lid is van het devteam van MTA). Reageren
IKKA Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 The team have been hard at work fixing bugs lately and there isn't any interesting information to give you, so I thought I'd reveal a feature that was implemented a while ago. MTA:SA Deathmatch now supports the in-game car mods such as exhausts, spoilers, nitrous, hydraulics, etc. (third party mods are still unsupported). You can set these attributes upon spawning the car or allow players to upgrade their vehicles mid-game. With license plate customisation and the ability to change the colour as well, players can really make vehicles their own, which offers interesting possibilities for RPG. volges mij kan dat wel jah:) nu maar geduldig w88 tot ie uit is:) tik tak ...tik tak... MIJN GEDULT IS OP KOM OP DR MEEEEEEHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
rubensanti Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik hoop dat het snel komt Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ja, elke server in MTA kan je Auto's Tunen en in sommige Server kan je iets intypen en dan teleporteer je gelijk naar die plaats. Bijvoobeeld : /Tele Y: X: (Teleporteer je gelijk naar de plaats waar jij wilt) /Street (Kom je gelijk in San fierro Tuning straat) /Airport (Kom je gelijk in San fierro Vliegveld) /Mountain (Kom je gelijk in de bergen tussen Los Santos en San Fierro) /Drop (Komt er gelijk 1 auto voor je neus) /flight (Zit je gelijk in een vliegtuig) /lc (Kom je gelijk in Liberty city terecht in de sneeuw) En zo zijn er nog veel meer maar meer weet ik er niet -ScOrp1 >>> Door RTS: Let volgende keer even op de datum van het topic<<< Reageren
Azer Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ja, elke server in MTA kan je Auto's Tunen en in sommige Server kan je iets intypen en dan teleporteer je gelijk naar die plaats.Bijvoobeeld : /Tele Y: X: (Teleporteer je gelijk naar de plaats waar jij wilt) /Street (Kom je gelijk in San fierro Tuning straat) /Airport (Kom je gelijk in San fierro Vliegveld) /Mountain (Kom je gelijk in de bergen tussen Los Santos en San Fierro) /Drop (Komt er gelijk 1 auto voor je neus) /flight (Zit je gelijk in een vliegtuig) /lc (Kom je gelijk in Liberty city terecht in de sneeuw) En zo zijn er nog veel meer maar meer weet ik er niet -ScOrp1 jij hebt blijkbaar MTA:SA dm gespeeld? :') Bewerkt: 12 mei 2007 door Azer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.