Jump to content

Avenging Angels toch een bestaande groep?

Ruurd31

Recommended Posts

Ik verveelde me wat en ik ging wat googlen, ik vind de Avenging Angels wel een mooie groep in Liberty City waar ik ook wel wat intresses bij heb. Ze hebben leuke kleren aan en zijn een leuke gang, ze hebben zowel donkere mensen als blanke mensen in dienst en hebben mooie kleren. Ze hebben leuke missies en een behoorlijke mooie 'gang-bike' de Avenger. Een omgebouwde 'Freeway'.

Ik wou graag meer weten over deze gang en google bracht meer uitkomst, ik voerde "avenging angels' in bij Google.nl en kwam al snel bij Wikipedia uit. Even zoeken met de zoekmachine daar en ik kwam bij deze pagina uit. Op WikiGTA staat dat deze gang bijna wel naar de 'Hells Angels' is vernoemd alleen dan het tegenover gestelte, in de plaats van een slechte criminele gang toch een goedde gang. Ik post het hier, omdat op WikiGTA de test niet klopt, want de gang Avenging Angels verwijst naar de gang 'Guardian Angels'. Op WikiPedia staat het volgende (in het engels) over de Guardian Angels onder de kop "Triva":

The 2005 videogame Grand Theft Auto: Liberty City Stories features a more violence-oriented parody of the Guardian Angels called the "Avenging Angels." Headed by a man called Jesus Max Sentenz, the Avenging Angels seek to rid Liberty City of crime in their own "special" way. The player has the option to work for the Angels, dispatching riotous mobs and bikers by any means possible, with special vehicles and wardrobes offered up as rewards. The Avenging Angels' uniforms also resemble the Guardian Angels' uniforms.

Ik post het hier omdat op WikiGTA bij de Avenging Angels blijkt een gang te zijn uit het echte leven en niet alleen bij games. Dus op WikiGTA zou er misschien wel wat over de Guardian Angels worden vertelt, omdat het daar oorspronkenlijk vanaf stamt. Tevens is 'The Guardian Angels' ook een gang in New York (-> Liberty City).

Edit: Let niet op de topictitel, typefoutje. Kan een Gmod/Admin de 'E' van 'Evenging Angels' even veranderen na een 'A' van 'Avenging Angels'. Superstom typefoutje.

Bewerkt: door PatrickW
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...