Jump to content

FlatOut2 online

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik heb FlatOut2 en ik wilde online spelen. Dat lukt en alles gaat goed. Ik sluit het spel daarna af en ik zie een melding van Windows FireWall dat hij FlatOut2 blokt. Maar at is niet zo. Ik druk toch maar op Blokkering opheffen.

Ik start even later FlatOut2 weer op. Ik druk op multyplayer en op Internet. (deed ik eerst ook) Ik spcificeer precies hetzelfde wat ik eerst deed. Dan laadt hij en.... chasht FlatOut2.exe. Ik denk: ''Is niet erg, ik doe het nog een keer'' Dus ik doe FlatOut2 weer opnieuw online te doen. Chrasht hij weer bij het laden van de servers... :?

Offline gaat alles oké, alleen online gaat niet meer....

Hulp?

Bewerkt: door ikt

Probeer anders je firewall uit te zetten en je beveiligingcontrole zodat hij

niets meer kan blokkeren, en beeindig onodige programma,s eerst.

Bewerkt: door ~Mario~

ikt ik heb ineens het zelfde probleem, echt vet k*t. ik denk er ineens aan dat mischien een nieuwe patch nodig is? :-(

:cya:

EDIT : ik heb nog geen patch gevonden maar ze zeggen dat er wel een in augustus komt voor flatout 2 multiplayer omdat die teveel crashes had

EDIT2 : de patch is alleen uit voor de amerikaanse versie en waarschijnlijk(als je hem gekocht hebt) heb je de europese versie waar de patchs binnenkort voor uitkomt

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Ik heb in de firewall FlatOut2 verwijdert (FireWall ziet hem niet meer) Ik ga na het boeken kaften even online probren te gaan.

hey dat verwijderen werkt, alleen ik moet nou iedere keer voordat ik flatout 2 ga spelen het uit mijn firewall verwijderen :?

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

hmm vreemd, ik heb het verwijderd en er komt geen bericht meer en net kon ik gewoon online, alleen nu crasht t weer :?

Geplaatst:

Je moet weer verwijderen, of steeds opnieuw proberen. Ik had net ook al dat hij chrashte. Jammer dat dit geen permanente oplossing is, nu maar wachten op die geweldige patch :schater:

Geplaatst:

Bij mij chrasht de game ook als ik zoek naar alle typen games. Kies voor Derby, Stunt of Race. Dan loopt hij niet meer vast. Zo is het bij mij in ieder geval. Verder wordt het beeld soms nog eens zwart na een uurtje online spelen, maar dat terzijde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...