Evan Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik wil graag echte f1 auto's in gta vc waar kan ik die downloaden? ik wou graag F1 toyota race car en de standaard formule 1 car alvast bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb deze nog nooit gezien op mod-sites, je zult het moeten proberen met Google. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Donwell Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik wil graag echte f1 auto's in gta vc waar kan ik die downloaden? ik wou graag F1 toyota race car ende standaard formule 1 car alvast bedankt Ik heb even voor je rond geocht, ik wist dat er op een Franse site wat Forumule 1 wagens stonden het zijn er 6 stuks. Klik >hier< om naar de pagina te gaan. Verder is het een kwestie van zoeken, vooral op de grotere modsites zal je moeten zoeken. Ik heb het dan over GTAGaming, GTAGarage, en GTAFilefront. Ps: Je kan de auto's het beste instaleren met de Vice City Mod manager. Reageren
Evan Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 harstikke bedankt precies wat ik zocht ik gebruik ze namenlijk voor die ene racebaan newtrack van rumpyxxl harstikke bedankt matthijs ik wis wel waar ik moest zijn maar die site was een hele tijd offline maar nu heb ik nog een vraagje hoe zet ik ze in die garages die op die race baan staan? ik bedoel deze twee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.