Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Heb een bug gezien : Als je een boot heb, en kijk je door de ramen ervan, dan kan je gewoon onder water kijken, di's wel f892edup in de TROPIC ( boot met veel ramen ). Reageren
Trax Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 di's wel f892edup in de TROPIC ( boot met veel ramen ). Iemand die dit kan vertalen? :huh: Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 di's wel f892edup in de TROPIC ( boot met veel ramen ). Iemand die dit kan vertalen? :huh: Dit is wel F*cked-up in de TROPIC ( dat is een boot die je ook ziet in VC ) die heeft veel ramen dus zie je heel veel onderwater terwijl je gewoon OP het water staat.. Kijk zelf maar eventjes. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 k heb ook een bug ik kan me garage nie meer open maken ik had 2 super vet getunde low riders erin staan en kan ze dus nie meer pakku !! iemand mee last van?? :blink: Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Nee, maar m'n garage gaat meestal pas 5 sec. open als ik ervoor sta.. Reageren
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik zat net ook 10 min voor die garage rond te renne voor die open ging, maar dat was alleen in Grove Street. Bij de andere gaan ze zo open.. Reageren
killerbee Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik heb dat ok weleens maar dan heb ik er een auto te dicht in de buurt staan en die zet ik weg dan kan ik er wel in Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 k heb ook een bug ik kan me garage nie meer open maken ik had 2 super vet getunde low riders erin staan en kan ze dus nie meer pakku !! iemand mee last van?? :blink: Stonden ze in de garage van je eerste huis in grove street? Zoja dan heeft iedereen dat eer je verder komt in de game omdat alles daar nu weer van de ballos is maar vraag me niet wrm je nog kan saven maar ik kom in iedergeval ook niet meer in die garage stond ook alleen maar een fiets in dus maakte voor mij niet veel uit Reageren
gangster Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Stonden ze in de garage van je eerste huis in grove street?Zoja dan heeft iedereen dat eer je verder komt in de game omdat alles daar nu weer van de ballos is maar vraag me niet wrm je nog kan saven maar ik kom in iedergeval ook niet meer in die garage stond ook alleen maar een fiets in dus maakte voor mij niet veel uit gaan die later weer open die garage Reageren
Syphon Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Dan kun je ook nog steeds in de garage Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Ja je kan gewoon nog in die The Johnson house garage hoor.. Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Me 2, hij is dan wel leeg, maar hij opent nog steeds. Reageren
8-Ball Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Heb een bug gezien :Als je een boot heb, en kijk je door de ramen ervan, dan kan je gewoon onder water kijken, di's wel f892edup in de TROPIC ( boot met veel ramen ). Ja, dit heb je ook in GTA 3 en Vice City. Mijn garage gaat trouwens meteen open als ik er naar toe loop! Reageren
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 oke maar bij mij stond een keer een bmx en een lowrider in dee garage en later na twee bmxen heeft nog iemand dit gehad? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 De meest irritante bug die ik altijd heb is als ik een gangwar in een bepaalde wijk van de Ballas, dat die altijd op de trap vaststeken en als ik er naartoe ga zeggen ze GET BACK IN THE WAR ZONE. En kan ik altijd opnieuw beginnen. Leuk :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.