Smooth Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Nou de meest annoying bug die ik ben tegenkomen is die van de verdwijnende auto's. Heb ik (in SF)net al die street racers opgefokt en voor duizenden dollars besteed om mijn carpark een beetje op te leuken a la NFSU is gewoon een van de garages die ik had volgepropt helemaal leeg. <_< Wat ik daarnaast ook wel irri vind(is niet echt een bug of zo) met flight school: als je neerstort op water ontplof je maar als je jezlf in een heuvel boort niet. :huh: Erg appart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 5x groter, 5x meer bugs, ik kijk r wel doorheen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 5x groter, 5x meer bugs, ik kijk r wel doorheen :ph34r: mee eens bugs zijn k*t maar wat wil je er aan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Veel... Heel veel.. Maar liever GTA bugs dan die bugs van DRIV3R, om de meter heb je wel ene bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.