Jump to content

Vreemd blok

Recommended Posts

Geplaatst:

Van de lichten komt het al niet,als je de lichten aan zet van een auto zijn het 2 ovalen en geen vierkant.

Volgens mij moet je hier landen bij de vliegles van de helikopter te landen.En bij destroy targets staat er hierop vrachtwagens.Mischien heeft het hier iets mee te maken?

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

megamaggot het komt wel van die lichten, zoals ik al zei ligt het aan de texture, ik heb het er even met een expert op dit gebied over gehad (kraay) en samen kwamen we tot de conclusie dat dit 2 textures over elkaar zijn waarvan er maar 1 belicht word :puh:

Geplaatst:
megamaggot het komt wel van die lichten, zoals ik al zei ligt het aan de texture, ik heb het er even met een expert op dit gebied over gehad (kraay) en samen kwamen we tot de conclusie dat dit 2 textures over elkaar zijn waarvan er maar 1 belicht word :puh:

Nou kraay zal het wel weten hé :puh: .

Dan is dit ook weer opgelost,alhoewel het was toch maar op 1 plaats zoals de starter van dit topic zei?

greetz,MM :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...