Phate Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Misschien moet je daar later in het spel je missie eindigen? Reageren
LBG Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Misschien moet je daar later in het spel je missie eindigen? huh? Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Van de lichten komt het al niet,als je de lichten aan zet van een auto zijn het 2 ovalen en geen vierkant. Volgens mij moet je hier landen bij de vliegles van de helikopter te landen.En bij destroy targets staat er hierop vrachtwagens.Mischien heeft het hier iets mee te maken? greetz,MM Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 megamaggot het komt wel van die lichten, zoals ik al zei ligt het aan de texture, ik heb het er even met een expert op dit gebied over gehad (kraay) en samen kwamen we tot de conclusie dat dit 2 textures over elkaar zijn waarvan er maar 1 belicht word Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 megamaggot het komt wel van die lichten, zoals ik al zei ligt het aan de texture, ik heb het er even met een expert op dit gebied over gehad (kraay) en samen kwamen we tot de conclusie dat dit 2 textures over elkaar zijn waarvan er maar 1 belicht word Nou kraay zal het wel weten hé . Dan is dit ook weer opgelost,alhoewel het was toch maar op 1 plaats zoals de starter van dit topic zei? greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.