Jump to content

PS2-games op een PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Kent er iemand van jullie een prog. om PS-games e spelen op de PC. En ik weet dat het bestaad, want heb er ooit reclame van gezien in een boekje.

het begon met een B.......

Geplaatst:

emulators bestaan er voor maar dat is iligaal dus mag niet gegeven worden op het forum ;):N

Geplaatst:

Ben je daar zeker van, als het illigaal is zal het niet in een magazine staan eh. :)

maar ik heb het gevonden het is Blurb heb alleen geen download link.

Geplaatst: (bewerkt)

Een emulator met Roms is binnen 24 uur niet illegale daarnet is hij wel degelijk illegaal.

Dus je mag hem 24 uur op je pc hebben daarna niet meer dan dan is hij illegaal.

Download link heb ik niet ik denk dat het nog niet uit is ofzo.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst: (bewerkt)
Een emulator met Roms is binnen 24 uur niet illegale daarnet is hij wel degelijk illegaal.

Dus je mag hem 24 uur op je pc hebben daarna niet meer dan dan is hij illegaal.

Download link heb ik niet ik denk dat het nog niet uit is ofzo.

lol wat de wet van tegewoordig toch al niet is :D een programma 24 uur op je pc en dan is het iligaal waar slaat dat op :bonk: die regels toch :puh:

Bewerkt: door Crappy-Apple
Geplaatst:

Omdat het tegen de regels van de makers zijn, omdat wanneer je het spel niet gekocht heb en toch speelt is het gewoon illegaal.

Maarja hoe ze der ooit achter kunnen komen is een raadsel.

Maar een Emu (Emulator) En roms (Bestandjes van zo'n 8MB vaak nog kleiner) zijn illegaal omdat je ze download en niet koopt. Alleen je speelt ze via je toetsenbord en niet via de normale knoppen.

Geplaatst:

Als jij een goeie pc hebt waarschijnlijk wel, maar ja ik zou het zelf niet doen, als je een ps2 hebt heb je toch goeie beeldkwaliteit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...