Crappy-Apple Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik wil dsu de trial versie van 3ds max 8 downloaden maar als ik dsu alles in vul staat er dat hij een download likt heeft verzonden naar men e-mail adres ik heb alles goed ingevuld en na gekeken en toch krijg ik geen e-mail ik heb het meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet dus weet iemand wat ik kan doen ? of kan iemand de download link geven ? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Je moet kijken bij ongewenste e-mail daar staat hij wel. En anders even wachten. Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Je moet inderdaat bij ongewenste email's (spam) kijken, daar zit hij meestal wel tussen. Zo niet, ik heb een alternatieve download link voor je gezocht. [Klik] . Anders zoek je gewoon even op Google. Greetz . Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) door staat hij ook niet en ik wacht al 3 dagen @DaBeast : die lik dank je maar heb je nog een andere waar je niet voor moet betalen om het te downloaden ? want je moet 1 $ betalen om het te downloaden Bewerkt: 21 augustus 2006 door Crappy-Apple Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Je krijt hem ook niet zo snel. Of heb je al een trial gehad? Bewerkt: 21 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Je krijt hem ook niet zo snel.Of heb je al een trial gehad? ik heb nog geen trail gehad maar heb je nog een download link ? ben 3ds max 8 aan het downloaden bedank DaBeast voor de lik Bewerkt: 21 augustus 2006 door Crappy-Apple Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.